رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به همت امور بین الملل رسانه، تلویزیون اینترنتی «حبیب» به عنوان نخستین رسانه تصویری اختصاصی برای پوشش عتبات راه اندازی شد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران باوجود پوشش مداوم رویدادهای مذهبی عتبات عالیات در طول سال، تاکنون شبکه یا کانالی را به طور انحصاری برای مخاطبان […]

به همت امور بین الملل رسانه، تلویزیون اینترنتی «حبیب» به عنوان نخستین رسانه تصویری اختصاصی برای پوشش عتبات راه اندازی شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران باوجود پوشش مداوم رویدادهای مذهبی عتبات عالیات در طول سال، تاکنون شبکه یا کانالی را به طور انحصاری برای مخاطبان جهانی عتبات اختصاص نداده بود. امور بین‌الملل رسانه ملی، همزمان با ماه رمضان امسال، تلویزیون اینترنتی «حبیب» را به عنوان نخستین رسانه تصویری اختصاصی از اعتاب مقدسه راه اندازی کرد که به طور انحصاری موضوع زیارت و عتبات را پوشش خواهد داد. این شبکه تلویزیون اینترنتی که با همکاری معاونت فضای مجازی هم اکنون در بستر اپلیکیشین‌های سپهر و تلوبیون در مرحله آزمایشی در حال پخش است، برای تحقق تدابیر رئیس رسانه ملی برای پوشش اختصاصی عتبات عالیات و ترویج فرهنگ شهادت، ایثار و مکتب سیدالشهدا (ع) است. استودیوی مرکزی پخش تلویزیون اینترنتی «حبیب» در کربلای معلی است و دفتر نمایندگی صدا و سیما در عراق عهده دار تولید و پخش این شبکه است. هم اکنون در مرحله پخش آزمایشی این شبکه هر شب حدود چهار ساعت برنامه مختلف شامل دعا، گفت و گو، مناجات و … در حال پخش دارد. ضمن اینکه همه برنامه‌هایی که از شبکه‌های مختلف سیما درباره عتبات عالیات روی آنتن می رود از بستر این تلویزیون اینترنتی نیز پخش می‌شود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار