رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم اکشن «خشم انسان» ساخته گای ریچی با بازی جیسون استاتهام با فروش ۸,۱ میلیون دلار فاتح گیشه آخر هفته آمریکا شد. به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «خشم انسان» با بازی جیسون استاتهام با میزان فروش رضایت بخش ۸٫۱ میلیون دلار به آسانی گیشه آخر هفته آمریکا را از آن خود کرد. «خشم انسان» را گای […]

فیلم اکشن «خشم انسان» ساخته گای ریچی با بازی جیسون استاتهام با فروش ۸,۱ میلیون دلار فاتح گیشه آخر هفته آمریکا شد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «خشم انسان» با بازی جیسون استاتهام با میزان فروش رضایت بخش ۸٫۱ میلیون دلار به آسانی گیشه آخر هفته آمریکا را از آن خود کرد.

«خشم انسان» را گای ریچی کارگردانی کرده و دو کمپانی متمول آمریکا یعنی یونایتد آرتیست و میراماکس آن را تولید کرده اند. فیلم درباره مردی است که باید میلیون ها دلار برای یک شرکت کامیون زره پوش در لس آنجلس جابجا کند.

یونایتد آرتیست و میراماکس در اکران فیلم اکشن «خشم انسان» بسیار خردمندانه رفتار کردند، این دو کمپانی فیلم ریچی را به جای فیلم ابرقهرمانی «بیوه سیاه» که قرار بود ۷ می اکران شود، روانه سینماها کردند. اکران «بیوه سیاه» نیز به اواسط تابستان فرستاده شد.

جدیدترین ساخته گای ریچی در فراسوی مرزهای آمریکا نیز با پخش کننده های متفاوت توانست ۱۷٫۶ میلیون دلار به چنگ بیاورد و بدین ترتیب مجموع فروش خود در سراسر جهان را به عدد ۲۵٫۶ میلیون دلار برساند.

در جایگاه دوم پرفروش ترین های این هفته آمریکا، انیمه ژاپنی «دیوکش» با ۳٫۱ میلیون دلار فروش قرار گرفت. «دیوکش» با این میزان فروش توانست مجموع فروش خود در بازار آمریکای شمالی را به رقم ۳۹٫۶ میلیون دلار برساند و البته فروش آن در کل جهان نیز به عدد ۴۵۰ میلیون دلار رسید.

جایگاه های سوم، چهارم و پنجم پرفروش ترین های گیشه آمریکای شمالی نیز در این هفته به ترتیب به فیلم های «مورتال کامبت»، «گودزیلا علیه کونگ» و «رایا و آخرین اژدها» تعلق گرفت.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار