رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اولین تصویر از لئوناردو دی کاپریو در نقش ارنست برکهارت در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی منتشر شد. به نقل از کولایدر، ساعتی پیش نخستین تصویر از فیلم «قاتلان ماه کامل» جدیدترین ساخته مارتین اسکوسیزی محصول کمپانی اپل منتشر شد. در این تصویر، لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر نقش اصلی فیلم در کنار لی‌لی گلادستون سر میز شام نشان داده می شود. این دو […]

اولین تصویر از لئوناردو دی کاپریو در نقش ارنست برکهارت در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی منتشر شد.

به نقل از کولایدر، ساعتی پیش نخستین تصویر از فیلم «قاتلان ماه کامل» جدیدترین ساخته مارتین اسکوسیزی محصول کمپانی اپل منتشر شد.

در این تصویر، لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر نقش اصلی فیلم در کنار لی‌لی گلادستون سر میز شام نشان داده می شود. این دو در فیلم نقش زوج مولی و ارنست برکهارت را بازی می کنند و البته این صحنه مربوط به اوایل آشنایی آنها است.

«قاتلان ماه کامل» براساس کتاب پرفروش دیوید گران به همین نام به تهیه کنندگی کمپانی اپل ساخته می شود. داستان این فیلم در دهه ۲۰ میلادی در ایالت اوکلاهاما می گذرد، فیلم روایت قتل های متوالی سرخپوستان بومی قوم اوسیج است که در دوره ای به ثروتمندترین مردم دنیا مبدل شده بودند. این افراد که در زیر زمین های شان نفت پیدا شده بود، در آن دوره به شکل مرموزی یکی یکی کشته می شدند، اداره تحقیقات فدرال آمریکا که تازه در آن زمان شکل گرفته بود پرونده این اتفاقات را که یکی از شنیع ترین جنایات تاریخ آمریکاست سرانجام به نتیجه رساند.

بودجه فیلم «قاتلان ماه کامل» که از حضور ستاره دیگری چون رابرت دنیرو نیز بهره می برد، ۲۰۰ میلیون دلار در نظر گرفته شده است، البته هنوز تاریخ اکرانی برای این فیلم تعیین نشده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار