رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 19:45
  • کد خبر : 67503
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش «جمجمه ای در کانمارا» به روی صحنه می رود

نمایش «جمجمه ای در کانمارا» به نویسندگی مارتین مکدونا، تهیه کنندگی، دراماتوژ و کارگردانی: شکیبا علیزاده، در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در تماشاخانه اهورا به روی صحنه می رود. در این نمایش بازیگران به ترتیب حضور: سهیل قسیمی، سارا دغاغله، دامون بستاک، امیرپوریا مسعود نیا، مجتبی طباطبایی و بازیگران فرم: علی دشتی، نازنین سیفی، […]

نمایش «جمجمه ای در کانمارا» به نویسندگی مارتین مکدونا، تهیه کنندگی، دراماتوژ و کارگردانی: شکیبا علیزاده، در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در تماشاخانه اهورا به روی صحنه می رود.

در این نمایش بازیگران به ترتیب حضور: سهیل قسیمی، سارا دغاغله، دامون بستاک، امیرپوریا مسعود نیا، مجتبی طباطبایی و بازیگران فرم: علی دشتی، نازنین سیفی، محمد رضا حسینی، سارا عسگری می باشند.

نمایش جمجمه ای در کانمارا در روستای گلوی ایرلند نوشته شده این نمایش چهار پرسوناژ داشت که با دراماتوژی من پنج پرسوناژ شده و این نمایش را از ژانر عادی به ژانر جنایی تغییر پیدا کرده است. داستان اصلی این نمایش درباره گورکنی و جابجایی قبرها می باشد

از دیگر عوامل نمایش «جمجمه ای در کانمارا» می‌توان به مترجم: مهرداد بهراد، طراح فرم: سارینا شاد، دستیار: سروش محمدی، تیزر و پوستر: دامون بستاک، مدیر صحنه: شکیبا علیزاده، طراح صحنه: مجتبی طباطبایی، دامون بستاک، گریمور: شکیبا علیزاده و روابط عمومی و مشاور رسانه: پیام احمدی کاشانی اشاره کرد.

نمایش «جمجمه ای در کانمارا» از تاریخ ۲۴ اردیبهشت لغایت ۸خرداد ماه ۱۴۰۰ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه اهورا به روی صحنه می‌رود، علاقمندان می‌توانند از طریق سایت تیوال و یا گیشه به نشانی: میدان هفت تیر، ابتدای خیابان مفتح جنوبی، بین کوچه تور و همراه، مجتمع هنری عرفان (تیتان) مراجعه فرمایند.

سینماخانه / خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار