رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 17:30
  • کد خبر : 67514
  • هنر
  • چاپ خبر : بازیگر زن فلسطینی توسط اسراییلی‌ها مجروح شد
در جریان تظاهرات اعتراضی؛

بازیگر زن فلسطینی توسط اسراییلی‌ها مجروح شد

میسا عبدالهادی بازیگر زن فلسطینی فیلم «غزه عشق من» در تظاهرات فلسطینی‌ها در حیفا زخمی شد. به نقل از هالیوود ریپورتر، میسا عبدالهادی بازیگر زن فلسطینی که در تظاهرات روز یکشنبه در حیفا شرکت کرده بود توسط پلیس رژیم صهیونیستی مجروح شد. گفته شده عبدالهادی در حال فیلمبرداری از تظاهرات خیابانی بود که با واکنش […]

میسا عبدالهادی بازیگر زن فلسطینی فیلم «غزه عشق من» در تظاهرات فلسطینی‌ها در حیفا زخمی شد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، میسا عبدالهادی بازیگر زن فلسطینی که در تظاهرات روز یکشنبه در حیفا شرکت کرده بود توسط پلیس رژیم صهیونیستی مجروح شد.

گفته شده عبدالهادی در حال فیلمبرداری از تظاهرات خیابانی بود که با واکنش پلیس صهیونیستی روبه‌رو شد و انفجار یک نارنجک دودزا در کنار وی موجب جراحتش شد.

این تظاهرات در اعتراض به قانون در دست تصویب اسراییل برگزار شد که به موجب آن مقامات اسراییلی اجازه پیدا می‌کنند شماری از خانواده‌های فلسطینی را از خانه‌هایشان بیرون کنند تا بتوانند به شهرک‌سازی بپردازند.

بنا به اخبار منتشرشده پای میسا عبدالهادی به‌شدت آسیب دیده اما حال عمومی وی بد نیست.

تصاویر متعددی از این بازیگر که مجروح شده و توسط آمبولانس در حال انتقال به بیمارستان است، منتشر شده است.

میسا عبدالهادی بازیگر و متولد شهر ناصره است. وی از بازیگران فیلم «عزه عشق من» است که نماینده فلسطین در اسکار ۲۰۲۱ بود و همچنین در «مرکز بغداد» بازی کرده است.

این بازیگر با انتشار پستی در اینستاگرام از همه تشکر کرده و نوشته است توسط گلوله‌های اشغال، زخمی شده است.

با تظاهرات اخیر فلسطینی‌ها که تاکنون چندین کشته و زخمی به جای گذاشته است، شماری از هالیوودی‌ها هم وارد عمل شدند و وایولا دیویس روز دوشنبه با انتشار چندین پست اینستاگرامی از هوادارانش خواست تا به این مساله توجه کنند. وی نوشت: بیایید درباره آنچه در منطقه شیخ جراح می‌گذرد؛ دقت کنیم. وی مشکلات فلسطینی‌ها را ناشی از اخراج‌های اجباری و نقض قوانین بین‌المللی خواند.

ناتالی پورتمن هم که سال ۲۰۱۸ جایزه اسراییل را در اعتراض به کشته شدن شماری از معترضان فلسطینی در مرز اسراییل پس داده بود، پست‌های وایولا دیویس را بازنشر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار