رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما تاکید کرد : ویژه برنامه ” فوتبال برتر ” همزمان با پخش نودوپنجمین شهرآورد تهران امروز جمعه ۲۴ اردیبهشت از ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه ۳ سیما به روی آنتن می رود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، نود و پنجمین شهرآورد تهران بین تیم […]

مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما تاکید کرد : ویژه برنامه ” فوتبال برتر ” همزمان با پخش نودوپنجمین شهرآورد تهران امروز جمعه ۲۴ اردیبهشت از ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه ۳ سیما به روی آنتن می رود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، نود و پنجمین شهرآورد تهران بین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز  برگزار می‌شود.

مدیر گروه ورزش شبکه سه از پخش مستقیم و زنده شهرآورد پایتخت در برنامه “فوتبال برتر” خبر داد.

میثم فضلعلی گفت : ویژه برنامه ” فوتبال برتر ” همزمان با پخش نودوپنجمین شهرآورد تهران امروز جمعه ۲۴ اردیبهشت از ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه ۳ سیما به روی آنتن می رود.

مدیر گروه ورزش شبکه سه افزود : اجرای ” فوتبال برتر” امروز بر عهده محمدحسین میثاقی است و محمدرضا احمدی هم گزارشگری شهرآورد پایتخت را انجام می دهد.

پیروز قربانی ، ادموند بزیک و محسن ترکی هم به عنوان مهمان و کارشناس حضور دارند.

مدیر گروه ورزش شبکه سه خاطرنشان کرد : پوشش و‌ پخش زنده بازی تیم های پرسپولیس و استقلال با ۱۲ دوربین HD از ساعت ۱۹/۳۰ برای علاقه‌مندان و فوتبال دوستان انجام می شود .

تولید و پخش بخش های متنوع و جذاب در استودیوی اختصاصی فوتبال برتر از دیگر آیتم‌های “فوتبال برتر” خواهد بود .

پرسپولیس هم اکنون با ۴۲ امتیاز و ۲۱ بازی در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته و استقلال نیز با ۳۴ امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار