رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 12:22
  • کد خبر : 67733
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش «رویای یک نویسنده» به روی صحنه رفت

نمایش «رویای یک نویسنده» به نویسندگی و کارگردانی: میثم ترکمند در تاریخ ٢٢ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در خانه نمایش مهرگان به روی صحنه رفت. در این نمایش بازیگران به ترتیب حضور: علیرضا حنیفی،مرجان آقانورى،حسین کرمى،کیوان عموزاده،سحر بیرانوند،مرضیه بنی علی،شایان حاجى اسماعیلى،سحر رستمیان،مهتاب هسگرى،کوروش شاهى نیا،ابولفضل على یارى،على ساکى،عرفان خوش نیت،جلال حسنى،معصومه کبیرى،زهره مهقانی نور،یاسین بهرامی […]

نمایش «رویای یک نویسنده» به نویسندگی و کارگردانی: میثم ترکمند در تاریخ ٢٢ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در خانه نمایش مهرگان به روی صحنه رفت.

در این نمایش بازیگران به ترتیب حضور: علیرضا حنیفی،مرجان آقانورى،حسین کرمى،کیوان عموزاده،سحر بیرانوند،مرضیه بنی علی،شایان حاجى اسماعیلى،سحر رستمیان،مهتاب هسگرى،کوروش شاهى نیا،ابولفضل على یارى،على ساکى،عرفان خوش نیت،جلال حسنى،معصومه کبیرى،زهره مهقانی نور،یاسین بهرامی ومیثم ترکمند،بازیگران خردسال:فاطمه پاک سرشت نائینى،مهدیه رضایى،محمد طه تقى زاده می باشند.

نمایش رویای یک نویسنده درباره مردم شهری می گوید که در انتخابات جمع شده اند و رای دادند که چه کسی را بکشند تا اینکه پدر تصمیم گرفت و اتفاق هایی که در این میان رخ می دهد.

از دیگر عوامل نمایش «رویای یک نویسنده» می‌توان به دستیار کارگردان: مرجان آقانورى،طراح نور: رهى على بالائى،اتاق فرمان: روح الله عقدایى،طراح صحنه: میثم ترکمند،سرپرست موسیقى: رضا کاشى لو،عکاس و طراح پوستر: سینا موحدى نیا و روابط عمومى: آرام طالشى اشاره کرد.

نمایش « رویای یک نویسنده » از تاریخ ۲۲ اردیبهشت لغایت ۱۲خرداد ماه ۱۴۰۰ساعت ۱۹:۳۰ در خانه نمایش مهرگان به روی صحنه می‌رود، علاقمندان می‌توانند از طریق سایت تیوال و یا گیشه به نشانی: خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵ خانه نمایش مهرگان مراجعه فرمایند.

سینماخانه / خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار