رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بروس ویلیس و جان تراولتا ۲۷ سال بعد از آنکه در فیلم «پالپ فیکشن» همکاری کرده بودند، بار دیگر این بار در یک فیلم اکشن همبازی می شوند. به نقل ددلاین، بروس ویلیس و جان تراولتا دو ستاره مطرح سینمای آمریکا در دهه ۹۰ بعد از ۲۷ سال بار دیگر با هم همکاری می کنند. این دو بازیگر قرار […]

بروس ویلیس و جان تراولتا ۲۷ سال بعد از آنکه در فیلم «پالپ فیکشن» همکاری کرده بودند، بار دیگر این بار در یک فیلم اکشن همبازی می شوند.

به نقل ددلاین، بروس ویلیس و جان تراولتا دو ستاره مطرح سینمای آمریکا در دهه ۹۰ بعد از ۲۷ سال بار دیگر با هم همکاری می کنند. این دو بازیگر قرار است در فیلم اکشن «شهر بهشت» به کارگردانی چوک راسل بازی کنند.

تولید «شهر بهشت» از میانه های هفته گذشته در هاوایی آغاز شد.

در «شهر بهشت»، بروس ویلیس در نقش رایان سوان مامور اجرای وثیقه بازی می کند که قصد دارد مجرم اهل هاوایی با بازی جان تراولتا را بگیرد، مجرمی که پدر رایان سوان را نیز به قتل رسانده است. آنگونه که به نظر می رسد فیلم به «میامی وایس» شباهت دارد و تفاوت شان در نقش مامور پلیس است که اینجا جایش را به مامور اجرای وثیقه داده است.

پرایا لوندبرگ بازیگر و مدل زن تایلندی سوئدی نیز در نقش محوری زن فیلم حضور دارد.

فیلم «شهر بهشت» به گونه ای چهارمین همکاری بروس ویلیس و تراولتا است با این حال این دو جلوی دوربین فقط یک بار و آن هم در سال ۱۹۹۴ در فیلم مهم «پالپ فیکشن» ساخته تارانتینو با یکدیگر همبازی شده اند. فیلم کوئنتین تارانتینو در آن سال نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار