رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

یکی از بازیگران «ملکه گدایان» با انتشار پستی در فضای مجازی از آغاز فصل دوم این مجموعه از دو هفته دیگر خبر داد. سولماز غنی یکی از بازیگران سریال «ملکه گدایان» با انتشار پستی درصفحه اینستاگرام خود از شروع فصل دوم این مجموعه نمایشی تا دو هفته دیگر خبر داد. وی با انتشار یک عکس از […]

یکی از بازیگران «ملکه گدایان» با انتشار پستی در فضای مجازی از آغاز فصل دوم این مجموعه از دو هفته دیگر خبر داد.

سولماز غنی یکی از بازیگران سریال «ملکه گدایان» با انتشار پستی درصفحه اینستاگرام خود از شروع فصل دوم این مجموعه نمایشی تا دو هفته دیگر خبر داد.

وی با انتشار یک عکس از پشت صحنه این سریال در کنار حسین سهیلی زاده، باران کوثری، فرزدا فرزین و عرفان ناصری نوشت:
«دو هفته دیگه با فصل دوم برمیگردیم.»

«ملکه گدایان» روایت متفاوتی از زندگی کودکان کار در کنار یک داستان معمایی و پر پیچ و خم است که حامد افضلی و امین محمودی فیلمنامه آن را نوشتند و یکی از پربازدیدترین محصولات فیلیمو بوده که با استقبال مخاطبان همراه شده است.

حسین سهیلی زاده بعد از ساخت سریال «مانکن» در دومین تجربه حضور در نمایش خانگی به سراغ فیلمنامه «ملکه گدایان» رفت تا باز هم همان دغدغه‌های همیشگی‌اش را این بار در قالب داستانی تازه مطرح کند.

باران کوثری، پانته‌آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق، الهام شعبانی و باحضور علی اوجی، با هنرمندی رویا نونهالی و فرزاد فرزین بازیگران فصل اول این سریال بودند.

«ملکه گدایان» به تهیه‌کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود و تیتراژ ابتدا و انتهای این فصل اول این سریال توسط روزبه بمانی اجرا شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار