رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بهزاد فراهانی اولین فیلم سینمایی خود با عنوان «مهمانی از کارائیب» را به تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی مقابل دوربین می‌برد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی طی چند روز آتی مقابل دوربین می‌رود. فراهانی فیلمنامه این اثر عاشقانه را […]

بهزاد فراهانی اولین فیلم سینمایی خود با عنوان «مهمانی از کارائیب» را به تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی مقابل دوربین می‌برد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی طی چند روز آتی مقابل دوربین می‌رود.
فراهانی فیلمنامه این اثر عاشقانه را بر اساس رمان «مهمانی از کارائیب – شبی با کاسترو» به قلم خودش نوشته است و حمیدرضا قطبی به عنوان مشاور کارگردان او را همراهی می‌کند.
جواد راهزانی مدیریت تولید این فیلم را بر عهده دارد.
در خلاصه داستان «مهمانی از کارائیب» آمده است: «خیاطی کارکشته عاشق بانویی شده که همسرش را اعدام کرده‌اند.خیاط به دلیل دلبستگی به رفاقت با دوستش، شجاعت بیان این عاشقانگی را ندارد و بانو نیز به دلیل وفاداری به شوی رفته‌اش دهان می‌بندد و دل را لجام می‌زند. این عشق پنهان داستان ناتمام بسیاری از مردان و زنان شرقى است. عشق‌هایى که سرانجامش را باید در فلسفه شرق جست…»
بازیگران و دیگر عوامل این اثر عاشقانه در خبرهای بعدی معرفی خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار