رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم زمین ۳۱ اردیبهشت و با اهدای تندیس طلایی «زمین پایدار» و جایزه بنیاد صلح و محیط زیست برگزار می‌شود. به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم زمین، آیین پایانی این رویداد به دبیری فرهاد توحیدی فردا جمعه، ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ در فضای باز محوطه دریاچه پارک ملت با […]

مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم زمین ۳۱ اردیبهشت و با اهدای تندیس طلایی «زمین پایدار» و جایزه بنیاد صلح و محیط زیست برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم زمین، آیین پایانی این رویداد به دبیری فرهاد توحیدی فردا جمعه، ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ در فضای باز محوطه دریاچه پارک ملت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

این جشنواره با هدف تقویت پیام دستیابی به توسعه پایدار بنیان‌گذاری شده از روز ۲۵ اردیبهشت‌ماه به صورت برخط در سامانه «هاشور» آغاز شده و فردا مراسم اختتامیه آن به صورت زنده از این سامانه به آدرس http://www.hashure.com پخش خواهد شد.

تندیس طلایی زمین پایدار مهمترین جایزه این جشنواره است که به آثار برگزیده مستند بلند ، کوتاه و انیمیشن اهدا خواهد شد. همچنین جایزه بنیاد صلح و محیط زیست و نشان فرور که به یاد زنده‌یاد «محمدتقی فرور» به فعالیت شاخص مشارکتی در زمینه توسعه پایدار محلی اختصاص می‌یابد در این مراسم اهدا خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار