رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

کارگردان فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» بیان کرد هنوز تصمیمی برای اکران این فیلم گرفته نشده است. مسعود امینی تیرانی کارگردان و فیلمبردار سینما با اشاره به فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» گفت: در حال حاضر تصمیم جدی برای زمان و یا چگونگی اکران این فیلم سینمایی نگرفته‌ایم و برنامه مشخصی […]

کارگردان فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» بیان کرد هنوز تصمیمی برای اکران این فیلم گرفته نشده است.
مسعود امینی تیرانی کارگردان و فیلمبردار سینما با اشاره به فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» گفت: در حال حاضر تصمیم جدی برای زمان و یا چگونگی اکران این فیلم سینمایی نگرفته‌ایم و برنامه مشخصی برای آن نداریم.
وی ادامه داد: پیش از این قرار بود «سه روز و سه قتل» در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شود، اما با شرایط فعلی که در حوزه نمایش بوجود آمده است، این مساله هم هنوز مشخص نیست.
این کارگردان سینما تاکید کرد: منتظر هستیم شرایط اکران کمی به حالت طبیعی باز گردد تا بتوانیم برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای آن داشته باشیم.
امینی تیرانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در حوزه فیلمبرداری نیز قراردادهایی دارم که منتظر هستم کمی شرایط کرونا بهتر شود تا بتوانیم این پروژه‌ها را جلوی دوربین ببریم.
«سه روز و سه قتل» براساس یک اتفاق واقعی است که درباره ۳ قتل است که در سه روز رخ داده است.
در این فیلم بازیگرانی چون بهناز جعفری، حمید پورآذری، شادی کرم رودی، سونیا سنجری، میلاد رحیمی، سهند کبیری و امیر شکرگزار حضور دارند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار