رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

نهمین قسمت از سری فیلم «سریع و خشمگین» با موفقیت در نخستین فرصت عرضه در بازارهای بین‌المللی به کارش ادامه می‌دهد. به نقل از ددلاین، نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» که با عنوان «F۹» منتشر شده چهارشنبه فروش خود در بازارهای بین‌المللی را با نمایش در کره و هنگ کنگ و همچنین […]

نهمین قسمت از سری فیلم «سریع و خشمگین» با موفقیت در نخستین فرصت عرضه در بازارهای بین‌المللی به کارش ادامه می‌دهد.

به نقل از ددلاین، نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» که با عنوان «F۹» منتشر شده چهارشنبه فروش خود در بازارهای بین‌المللی را با نمایش در کره و هنگ کنگ و همچنین روسیه و چند کشور در خاورمیانه آغاز کرد و در دو روز اول بیش از ۱۰ میلیون دلار فروخت.

همچنین تخمین زده می‌شود که فروش اولین اکران فیلم در چین در نیمه شب پنج‌شنبه به مبلغی حدود ۹.۲ میلیون دلار رسیده باشد که به این معنی خواهد بود که فروش بین‌المللی فیلم پیش از رسیدن به روزهای آخر هفته یعنی شنبه و یکشنبه به بیش از ۲۰ میلیون دلار رسیده است.

فیلم «F۹» رسماً از امروز (جمعه) کارش را در چین آغاز می‌کند و در حال حاضر تخمین زده می‌شود که پیش‌فروش آن تا یکشنبه به حدود ۳۵ میلیون دلار برسد. این مبلغ تقریباً هم اندازه پیش‌فروش فیلم سال ۲۰۱۷ «سریع و خشمگین» است. هنوز نظر منتقدان و واکنش‌ها در رسانه‌های اجتماعی از راه نرسیده که می‌تواند اثر بزرگی بر فروش نهایی داشته باشند.

این فیلم در کره جنوبی ۴.۳ میلیون دلار تا آخر پنج‌شنبه فروخت و چهارشنبه رکورد بزرگ‌ترین فیلم افتتاحیه در میان این مجموعه فیلم‌ها را شکست و همچنین بالاترین فروش روز افتتاحیه در دوران پاندمی و سومین فروش افتتاحیه بزرگ شرکت یونیورسال را به نام خود رقم زد.

در روسیه این فیلم ۱.۴ میلیون دلار فروخت و ۸۲ درصد از کل سهم بازار را به خود اختصاص داد. هنگ کنگ با فروشی ۸۰۰ هزار دلاری در روز چهارشنبه شاهد ثبت رکورد جدیدی در فروش روز نخست یک فیلم بود. فیلم «F۹» همچنین در این منطقه توانست ۸۰ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد و چند رکورد بشکند.

این فیلم همچنین در مصر آغاز خوبی را در روز چهارشنبه تجربه کرد و توانست با فروشی ۳۵ هزار دلاری بزرگ‌ترین افتتاح فروش روز افتتاحیه را در دوران پاندمی به خود اختصاص دهد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار