رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

 منتخب “سینمای وسترن” و آثار “عباس بلوندی” ، مهمانان این هفته شبکه نمایش هستند. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه نمایش،هفته پیش رو در بخش موضوعی و هفتگی به سراغ سینمای وسترن رفته است و همچنین در بخش صحنه گران (مرور آثار) نیز فیلم های عباس بلوندی، طراح صحنه و […]

 منتخب “سینمای وسترن” و آثار “عباس بلوندی” ، مهمانان این هفته شبکه نمایش هستند.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه نمایش،هفته پیش رو در بخش موضوعی و هفتگی به سراغ سینمای وسترن رفته است و همچنین در بخش صحنه گران (مرور آثار) نیز فیلم های عباس بلوندی، طراح صحنه و لباس سینمای ایران را پخش خواهد کرد.

ساعت ۱۳:
فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۱ تا جمعه ۷ خرداد با عناوین: کاغذهای رنگی، جایی برای اشتباه نیست، کلاه سبزها، چهارگاه، یک خواب راحت، خاطره بازی و تله فیلم اشیاء از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیک ترند، هستند.

ساعت ۱۹:
شبکه نمایش در بخش موضوعی هفتگی خود، به سراغ یکی از ژانرهای محبوب سینما، سینمای وسترن رفته است و منتخبی از بهترین فیلم های وسترن تاریخ سینما را پخش خواهد کرد که این عناوین از شنبه تا جمعه : جویندگان، جانگوی آزاد شده، چه کسی لیبرتی والانس را کشت، قطار ۳:۱۰ به یوما، روزی روزگاری در غرب، “خوب، بد، زشت” و هفت دلاور خواهند بود.

ساعت ۲۱:
در بخش صحنه گران، شبکه نمایش مرور آثار عباس بلوندی، طراح صحنه و لباس سینمای ایران را در برنامه دارد. فیلم های منتخب این هنرمند  به ترتیب پخش، شامل این عناوین خواهد بود: فرزند خاک، همبازی، پرواز خاموش، ملکه، شب بخیر فرمانده، سرو زیر آب و شب واقعه.

ساعت ۲۳:
فیلم های جذاب این شبکه در هفته پیش رو: تانک ها، بانوی نقاش، مرد پنهان، موفق باشی، مهمانپذیر، فیلم خاطره انگیز لئون ( با بازی دیدنی ژان رنو و ناتالی پورتمن) و بازی تقلید هستند.

ساعت ۱ بامداد:
فیلم های کلاسیک هفته اول خرداد شبکه نمایش به ترتیب روز پخش: مردی که به زانو در آمد، شاهین مالت( از بازی های درخشان همفری بوگارت) ، ساحل زیبای کوچک، وصیت نامه دکتر مابوزه، رد گربه، بازگشت به ویچ مانتین و سقوط امپراطوری روم خواهند بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار