رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

دبیر جشنواره جهانی فجر جزئیات جشنواره سی‌و‌هشتم را در نشستی مجازی اعلام می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، محمدمهدی عسگرپور در نشستی مجازی که به صورت زنده پخش خواهد شد، اطلاعات و جزئیاتی را درباره بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره تشریح خواهد کرد. این نشست […]

دبیر جشنواره جهانی فجر جزئیات جشنواره سی‌و‌هشتم را در نشستی مجازی اعلام می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، محمدمهدی عسگرپور در نشستی مجازی که به صورت زنده پخش خواهد شد، اطلاعات و جزئیاتی را درباره بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره تشریح خواهد کرد.

این نشست صبح روز دوشنبه سوم خردادماه، ساعت ۱۱ آغاز می‌شود و در طول مدت پخش زنده برنامه، عسگرپور علاوه بر معرفی آثار و جرئیات بخش‌های جشنواره، درباره داوری‌ها، کارگاه‌های آموزشی این دوره که تفاوت‌هایی با دوره‌های قبل دارد و همچنین بازار و سایر بخش‌ها صحبت خواهد کرد.

با توجه به اینکه دبیر جشنواره پیش از این یک نشست پرسش و پاسخ مجازی با اهالی رسانه داشته، این نشست به صورت سئوال و جواب نخواهد بود و فقط دبیر اطلاعات و توضیحاتی را درباره جشنواره امسال ارائه می‌کند.

پخش زنده این برنامه که ساعت ۱۱ روز دوشنبه سوم خرداد آغاز می‌شود از طریق سایت رسمی جشنواره به آدرس www.fajriff.com، صفحه رسمی جشنواره در اینستاگرام instagram.com/fiff38 و سایت آپارات به آدرس aparat.com/fiff38 در دسترس علاقه‌مندان است.

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار