رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

کوین اسپیسی پس از سال ۲۰۱۷ که به دلیل وارد شدن چندین اتهام جنسی جلوی دوربین نرفته بود قرار است در یک فیلم ایتالیایی نقشی کوتاه را بازی کند. به نقل از ورایتی، کوین اسپیسی بعد از چند سال به دنیای بازیگری برمی گردد تا در یک فیلم ایتالیایی به کارگردانی فرانکو نرو نقش آفرینی […]

کوین اسپیسی پس از سال ۲۰۱۷ که به دلیل وارد شدن چندین اتهام جنسی جلوی دوربین نرفته بود قرار است در یک فیلم ایتالیایی نقشی کوتاه را بازی کند.

به نقل از ورایتی، کوین اسپیسی بعد از چند سال به دنیای بازیگری برمی گردد تا در یک فیلم ایتالیایی به کارگردانی فرانکو نرو نقش آفرینی کند.

لوییس نرو تهیه کننده فیلم مستقل کم خرج فرانکو نرو این خبر را تایید کرد. به گفته این تهیه کننده بازیگر سرشناس آمریکایی برنده دو جایزه اسکار در این فیلم حضوری کوتاه در نقش یک کاراگاه پلیس دارد. فرانکو نرو ستاره کهنه کار سینمای ایتالیا نقش اصلی این فیلم است.

فرانکو نرو درباره حضور کوین اسپیسی در این فیلم گفت: خیلی خوشحال هستم که کوین (اسپیسی) موافقت کرد تا در این فیلم با من همکاری کند.

ستاره «جانگو» کوین اسپیسی را این گونه ستایش کرد: به نظرم کوین (اسپیسی) یک بازیگر بزرگ است و نمی توانم بیش از این برای شروع فیلمبرداری این فیلم صبر کنم.

تا به این لحظه کوین اسپیسی از صحبت درباره این فیلم سرباز زده است.

این فیلم کم خرج که عنوانش «مردی که خدا را نقاشی کرد/L’uomo che disegnò Dio» است، داستان ظهور و سقوط یک هنرمند نابینا را روایت می کند، که تنها با گوش دادن به صدای انسان ها استعداد فوق العاده اش را نمایان می کند.

ونسا ردگراو دیگر ستاره این فیلم است، ردگراو که همسر فرانکو نرو است در این فیلم در نقش کوتاه یک معلم پیانو ظاهر می شود.

این فیلم اولین نقش آفرینی کوین اسپیسی بعد از وارد شدن چندین مورد اتهام جنسی به این بازیگر در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی است.

آخرین حضور کوین اسپیسی در سینما به فیلم «باشگاه پسران بیلیونر» محصول سال ۲۰۱۸ برمی گردد که تحت تاثیر اتهامات وارده به این بازیگر قرار گرفت و در گیشه تنها ۲٫۷ فروش داشت.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار