رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

در نخستین روز پیش‌فروش بلیت‌های سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، با استقبال علاقه‌مندان کلیه بلیت‌های سه فیلم «صحنه‌زنی»، «بوتاکس» و «شهربانو» به پایان رسید. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از سه‌شنبه ۴ خردادماه فرآیند بلیت‌فروشی سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در سایت سینماتیکت در […]

در نخستین روز پیش‌فروش بلیت‌های سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، با استقبال علاقه‌مندان کلیه بلیت‌های سه فیلم «صحنه‌زنی»، «بوتاکس» و «شهربانو» به پایان رسید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از سه‌شنبه ۴ خردادماه فرآیند بلیت‌فروشی سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در سایت سینماتیکت در حالی آغاز شد که میزان بلیت‌های فروش رفته نشان از استقبال مخاطبان داشت و در نهایت ظرفیت بلیت‌های اکران سه فیلم ایرانی یاد شده تکمیل شدند.

بر همین اساس تمامی بلیت‌های اکران سه فیلم «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی، «بوتاکس» به کارگردانی کاوه مظاهری و «شهربانو» ساخته مریم بحرالعلومی به فروش رسیدند.

فردا چهارشنبه ۵ خردادماه اکران فیلم‌های جشنواره سی‌وهشتم در سینماهای چارسو، آزادی و کانون آغاز خواهد شد.

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار