رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

کارگردان فیلم سینمایی «شهربانو» در آئین معرفی این اثر در اولین روز برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر توضیحاتی درباره محتوای این فیلم ارائه داد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مریم بحرالعلومی، کارگردان فیلم سینمایی «شهربانو» در آئین معرفی این فیلم که روز چهارشنبه ۵ خرداد، […]

کارگردان فیلم سینمایی «شهربانو» در آئین معرفی این اثر در اولین روز برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر توضیحاتی درباره محتوای این فیلم ارائه داد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مریم بحرالعلومی، کارگردان فیلم سینمایی «شهربانو» در آئین معرفی این فیلم که روز چهارشنبه ۵ خرداد، در سالن ۶ پردیس سینمایی چارسو نمایش داده شد، گفت: دوست دارم فیلم را ابتدا ببینید و نظرات شما را بدانم، اما به گفتن این نکته بسنده می‌کنم. قصه «شهربانو» از دل جامعه برمی‌آید، از دل من هم برآمده و امیدوارم به دل شما هم بنشیند.

وی افزود: این اولین نمایش رسمی فیلم من است و آن را تقدیم به تمام مادران خطاکار زندانی می کنم و برای هریک آرزوی بخشش از سوی مردم، قانون و جامعه دارم و همچنین برای سایر زندانیان نیز چنین آرزویی دارم.

بحرالعلومی خاطر نشان کرد: به عنوان فیلمسازی که در ابتدای راه هستم، از حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر خوشحالم و امیدوارم آن را دوست داشته باشید. برای فیلم «شهربانو» زحمات زیادی کشیده شده است. امیدوارم توانسته باشیم در بخش‌هایی به آرامی و در بخش‌هایی نیز جسورانه حرف‌هایی را که لازم است، مطرح کنیم.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار