رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

در خبری رسمی از سوی مدیر امور جشنواره‌های فیاپف و همچنین دبیر جشنواره فیلم فجر اعلام شد که جشنواره جهانی فیلم فجر ثبت جهانی شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فلورانس ژیرو مدیر امور جشنواره‌های فیاپف درباره ثبت جشنواره جهانی فیلم فجر در این […]

در خبری رسمی از سوی مدیر امور جشنواره‌های فیاپف و همچنین دبیر جشنواره فیلم فجر اعلام شد که جشنواره جهانی فیلم فجر ثبت جهانی شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فلورانس ژیرو مدیر امور جشنواره‌های فیاپف درباره ثبت جشنواره جهانی فیلم فجر در این فدراسیون گفت: ۳۶ سازمان ملی تهیه‌کننده فیلم از ۲۹ کشور جهان در فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم (FIAPF) به اتفاق آرا با ثبت جشنواره جهانی فیلم فجر به عنوان «جشنواره فیلم رقابتی» از  دوره ۲۰۲۱ موافقت کرد. با این تصمیم، فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم نقش بنیادین جشنواره جهانی فیلم فجر را جهت معرفی فیلم و همچنین حمایت از صنعت ملی و منطقه‌ای را تأیید می‌کند. الحاق جشنواره جهانی فیلم فجر به فیاپف فرصت‌های جدید را برای فیلم‌ها رقم می‌زند که به منظور همراهی و حمایت صنعت سینما در سراسر جهان پس از دوران پاندمی حایز اهمیت است

محمدمهدی عسگرپور دبیر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر نیز اظهار کرد: جشنواره جهانی فیلم فجر مفتخر است که در فهرست فیاپف تایید شده است و می‌تواند نقش موثرتری در معرفی بهتر سینمای ایران، منطقه و جهان ایفا کند.

عسگرپور در پایان بیان کرد: این اعتباربخشی توسط فیاپف مورد قدردانی جشنواره جهانی فیلم فجر است.

سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار