رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
میترا حجار در جشنواره جهانی فجر معرفی کرد؛

روایت پذیرش اصل دشوار زندگی در «آنیما»

فیلم سینمایی «آنیما» محصول کشور چین از بخش جلوه‌گاه شرق، در اولین روز از سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با معرفی میترا حجار بازیگر سینما روی پرده رفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، آیین معرفی فیلم سینمایی «آنیما» ساخته چاو جینلینگ محصول کشور چین که در […]

فیلم سینمایی «آنیما» محصول کشور چین از بخش جلوه‌گاه شرق، در اولین روز از سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با معرفی میترا حجار بازیگر سینما روی پرده رفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، آیین معرفی فیلم سینمایی «آنیما» ساخته چاو جینلینگ محصول کشور چین که در بخش جلوه‌گاه شرق سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد، با حضور میترا حجار و معرفی این اثر توسط او برگزار شد.

این معرفی که پیش از نمایش «آنیما» در سالن ۴ پردیس چارسو برگزار شد، با اشاره به برخی مولفه‌ها و ویژگی‌های این اثر همراه بود.

میترا حجار بازیگر سینما در معرفی این فیلم گفت: «آنیما» فیلمی است که بر پذیرش اصل دشوار زندگی، استفاده از نماهای ساکن و حرکت آرام دوربین تاکید دارد.

وی افزود: حرکت‌های آرام دوربین هنگام حرکت شخصیت‌ها، مکث‌های طولانی بین دیالوگ‌ها به گونه‌ای است که با ارزش‌ها و عقاید کاراکترها هماهنگی و تناسب دارد. همچنین نشانه‌های آیین بودا مبنی بر رابطه انسان‌دوستانه با طبیعت نیز در این اثر دیده می‌شود.

ترجمه توضیحات مربوط به معرفی فیلم «آنیما» به زبان انگلیسی را در این نوبت نوشین لقمانی برعهده داشت. این فیلم در سانس ۱۶:۴۰ تا ۱۸:۴۰ نخستین روز جشنواره روی پرده رفت.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار