رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
مهدی حسینی‌وند در جشنواره جهانی فیلم فجر:

«سیارک» و انتقال تجربه زندگی در منطقه‌ای بکر

مهدی حسینی‌وند کارگردان فیلم سینمایی «سیارک» در آیین رونمایی از این فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر بیان کرد که این فیلم روایتی از منطقه‌ای به شدت بکر با مردمی محروم ارائه می‌دهد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم سینمایی «سیارک» به کارگردانی مهدی حسینی‌وند بعد […]

مهدی حسینی‌وند کارگردان فیلم سینمایی «سیارک» در آیین رونمایی از این فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر بیان کرد که این فیلم روایتی از منطقه‌ای به شدت بکر با مردمی محروم ارائه می‌دهد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم سینمایی «سیارک» به کارگردانی مهدی حسینی‌وند بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۵ خردادماه و در نخستین روز جشنواره، در پردیس سینمایی چارسو به نمایش درآمد.

حسینی‌وند در آیین معرفی فیلم خود، پیش از آغاز اکران، ضمن خیرمقدم به مخاطبان فیلم خود گفت: خیلی کوتاه باید بگویم سال گذشته که تصمیم به ساخت این فیلم گرفتیم، وارد منطقه‌ای به شدت بکر، زیبا و محروم شدیم. آنجا مردم به شدت خونگرمی داشت اما آنها مشکلات فراوانی هم داشتند.

این کارگردان ادامه داد: ما تلاش کردیم با تیم سازنده فیلم طی یک ماهی که آنجا بودیم، عین مردم آنجا زندگی و مدل زیست آنها را تجربه کنیم. بنابراین به اذعان کسانی که فیلم را دیده‌اند، این تجربه به بینندگان منتقل هم می‌شود.

کارگردان «سیارک» در پایان صحبت‌های خود ضمن دعوت به تماشای فیلم گفت: امیدوارم تجربه جذابی که ما آنجا کسب کردیم، شما نیز احساس کنید.

فیلم سینمایی «سیارک» اولین ساخته بلند سینمایی مهدی حسینی‌وند است که در بخش رقابتی جلوه‌گاه شرق سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار