رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

آیین معرفی سه فیلم خارجی سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در نخستین روز برگزاری این رویداد، با حضور میترا حجار برگزار شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، نمایش فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره جهانی از صبح امروز چهارشنبه ۵ خردادماه در سه سینمای چارسو، آزادی و کانون آغاز […]

آیین معرفی سه فیلم خارجی سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در نخستین روز برگزاری این رویداد، با حضور میترا حجار برگزار شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، نمایش فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره جهانی از صبح امروز چهارشنبه ۵ خردادماه در سه سینمای چارسو، آزادی و کانون آغاز شده است.

پردیس سینمایی چارسو، از صبح امروز میزبان اکران آثاری از بخش‌های مختلف  جشنواره است که آیین معرفی هر یک پیش از اکران برگزار می‌شود.

میترا حجار بازیگر سینما با حضور در پردیس چارسو، به معرفی فیلم، کارنامه فیلمساز، جوایز و حضورهای بین‌المللی سه فیلم «بهداشت اجتماعی» به کارگردانی دنی‌کوت، «محافظ برادر» به کارگردانی فرید کاراهان، «انیما» به کارگردانی چاو‌ جینلینگ پیش از نمایش آن‌ها، برای مخاطبان پرداخت.

آیین معرفی فیلم‌های جشنواره سی‌وهشتم در ابتدای هر سانس در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود. فیلم‌های ایرانی حاضر در بخش‌های رقابتی، با حضور عوامل معرفی می‌شوند و نشست خبری این فیلم‌ها پس از اکران فیلم برگزار خواهد شد.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار