رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

«صحنه زنی» طرح یک موضوع کم تر شناخته شده در بستر جامعه امروز ما است که جنبه های فراوانی از جذابیت های نهفته برای مخاطبین را در دل خود دارا است. فیلم از طریق پرداخت دو مسیر روایی یکی ماجرای مددکار و دیگری مناسبات گروه سه نفره برگزاری صحنه زنی چه در میان خودشان و […]

«صحنه زنی» طرح یک موضوع کم تر شناخته شده در بستر جامعه امروز ما است که جنبه های فراوانی از جذابیت های نهفته برای مخاطبین را در دل خود دارا است. فیلم از طریق پرداخت دو مسیر روایی یکی ماجرای مددکار و دیگری مناسبات گروه سه نفره برگزاری صحنه زنی چه در میان خودشان و نیز در ارتباط با سایر مردم به پیش می رود و پس از جداسازی این دو خط از یکدیگر در پایان مجدداً با یکدیگر پیوند می یابد.


صحنه زنی در ذات بازتاب دهنده یک خشونت مسری و آنی در بافت های طبقه جنوب شهر جامعه ایرانی است که ناگزیر پیچیده ترین برخوردها و رفتارهای انسانی را به همراه دارد.
فیلم مجموعه ای از آشنایی زدایی ها در انتخاب و هدایت بازیگر را منجر گردیده که در برخی از کاراکترها نظیر سبزواری با بازی مجید صالحی و بهرام افشاری در یاد ماندنی و غافلگیرانه می نماید.

حضور آثاری از این دست در جشنواره جهانی می تواند نوید دهنده یک رویکرد درست در عرضه ملتهب ترین سوژه ها و مضامین جامعه ما و اشتراک گذاری آن در پهنه سینمای جهان به عنوان یک داد و ستد و مفاهمه فرهنگی تلقی شود.

سینماخانه / حمید عبدالحسینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار