رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
پیش از رونمایی از فیلم مطرح شد؛

کارگردان «گیسوم» در جشنواره جهانی فجر: هنوز نوسفرم!

نوید به‌تویی کارگردان فیلم سینمایی «گیسوم» در آیین معرفی این فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر با قرائت بیتی از حافظ از «نوسفر» بودن خود در سینما گفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم سینمایی «گیسوم» اولین ساخته سینمایی نوید به‌تویی شامگاه پنجشنبه ۶ خردادماه‌ در […]

نوید به‌تویی کارگردان فیلم سینمایی «گیسوم» در آیین معرفی این فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر با قرائت بیتی از حافظ از «نوسفر» بودن خود در سینما گفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم سینمایی «گیسوم» اولین ساخته سینمایی نوید به‌تویی شامگاه پنجشنبه ۶ خردادماه‌ در سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای اولین بار به نمایش درآمد.

به‌تویی پیش از اکران این فیلم و در قالب آیین دعوت از مخاطبان برای تماشای فیلم در سخنانی کوتاه درباره «گیسوم» گفت: از حافظ وام می‌گیرم و تنها می‌گویم «همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس/ که دراز است ره مقصد و من نوسفرم»

وی در پایان مطرح کرد: «گیسوم» فیلم اول ماست. برای این فیلم نشست خبری برگزار می‌شود و درباره آن صحبت می‌کنیم اما اینجا می‌گویم امیدوارم از تماشای «گیسوم» لذت ببرید.

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار