رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

چهارمین شماره بولتن چند رسانه‌ای سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر منتشر شد و روی سایت این جشنواره قرار گرفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، چهارمین شماره «فجر روز» به‌عنوان بولتن چند رسانه‌ای سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با عکس جلدی از حمید فرخ‌نژاد که با فیلم […]

چهارمین شماره بولتن چند رسانه‌ای سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر منتشر شد و روی سایت این جشنواره قرار گرفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، چهارمین شماره «فجر روز» به‌عنوان بولتن چند رسانه‌ای سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با عکس جلدی از حمید فرخ‌نژاد که با فیلم «میجر» در این دوره از جشنواره حاضر است، منتشر و روی سایت جشنواره بارگذاری شد.

حمید فرخ‌نژاد در گفتگو با بولتن، جشنواره جهانی فیلم فجر را فرصتی فرخنده برای فیلم دیدن با مخاطبان دانسته است. این شماره از نشریه روزانه جشنواره همچنین گفتگوهایی از مهمانان و هنرمندان حاضر در پردیس چارسو در روز سوم جشنواره ازجمله رخشان بنی‌اعتماد، کامیار محسنین، مریم بحرالعلومی کارگردان «شهربانو»، خبر ثبت هزار قرار ملاقات در بازار فیلم، گزارش کارگاه‌ها و یادداشت‌هایی بر فیلم‌های ایرانی و خارجی حاضر در جشنواره و مطالب خواندنی دیگر را دربرمی‌گیرد.

بولتن چندرسانه‌ای جشنواره سی‌وهشتم که به صورت روزانه منتشر می‌شود، از طریق بسترهای مجازی ارتباط با جشنواره در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

شماره چهارم بولتن جشنواره جهانی فجر را در لینک زیر دریافت کنید.

https://www.fajriff.com/fa/bulletin/FajrDaily04

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار