رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

نکوداشت یاد اشکان منصوری خبرنگار فقید سینما با حضور اصحاب رسانه در پردیس سینمایی چارسو، مقر برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مراسم نکوداشت اشکان منصوری خبرنگار سینما بعدازظهر امروز شنبه ۸ خردادماه، در گذر اجتماعات پردیس چارسو برگزار […]

نکوداشت یاد اشکان منصوری خبرنگار فقید سینما با حضور اصحاب رسانه در پردیس سینمایی چارسو، مقر برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مراسم نکوداشت اشکان منصوری خبرنگار سینما بعدازظهر امروز شنبه ۸ خردادماه، در گذر اجتماعات پردیس چارسو برگزار شد.

محمد صابری روزنامه‌نگار سینمایی که اجرای این مراسم را برعهده داشت، در ابتدا گفت: امروز دور هم جمع شده‌ایم به یاد و خاطره عزیزی که در دوره‌های قبل در جمع ما حضور داشت، همراهمان بود و با او خاطره داشتیم. امسال اولین سالی است که جشنواره در غیاب او برگزار می‌شود. تک‌تک لحظاتی که خنده روی لب داشت، باعث می‌شود هنوز رفتن او را باور نکنیم، اینها نه حرف‌های احساسی که حرف دل همه ماست. اگر امروز بهانه‌ای جور کردیم تا دقایقی کنار هم باشیم، برای فقدان کسی است که نبود او انگیزه‌سوز نبود، هرچه از او مرور می‌کنیم، جز اخلاق و فعالیت حرفه‌ای چیزی یادمان نمی‌آید و این برای من حسرتی‌ست که به خود نهیب بزنم، کاش با همین خاطرات از این دنیا برویم. وقتی تصاویر وداع با او در بهشت زهرا منتشر شد، شباهت برادر اشکان به او دل خیلی از ماها را سوزاند.

ایمان منصوری، برادر اشکان در ادامه به‌صورت تلفنی روی خط آمد و بیان کرد: ممنونم از همه اهالی سینما و خبرنگاران که با ما ابراز همدردی می‌کنند.

منصوری اظهار کرد: اولین ویژگی اشکان این بود که با خانواده بسیار مهربان بود، ما را بسیار دوست داشت. او هیچ‌وقت اهل خودنمایی نبود، سعی می‌کرد در کارهایش موفق باشد. آدم صبور، مهربان، دستگیر و … بود. او همیشه دوست داشت که پیشرفت کند و این آرزو را برای همه داشت. دوست داشت در کنار همه مهربان باشد و کسی از دست او ناراحت نشود. مصیبتی که پیش آمد، ناراحت‌کننده است و واقعا نمی‌دانم چه بگویم.

او مطرح کرد: برادرم با بدن سالم به بیمارستان رفت اما دوست دارم بدانم وقتی یک فرد به‌صورت سالم به بیمارستان می‌رود، چرا در حین بستری باید به کرونا مبتلا شود؟ یک روز قبل از عمل، نتیجه کرونای او منفی بود اما در بیمارستان که تست گرفتند تست او مثبت شد، این موضوع برای ما حل نشده است.

صابری در پایان گفت: دم همه دوستان اشکان گرم که نذری تحت عنوان «نذر رفاقت» ترتیب دادند و این حرکت سمبل رفاقت بود. اما امیدوارم به بهانه‌های قشنگ‌تر، دور هم جمع شویم، به بهانه توفیقات نه فقدان‌ها.

پردیس سینمایی چارسو با ۶ سالن سینما و یک سالن روباز، طی روزهای برگزاری جشنواره سی‌وهشتم فیلم فجر میزبان اکران فیلم‌های این رویداد است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار