رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

پنجمین شماره «فجر روز» بولتن چند‌رسانه‌ای جشنواره جهانی فیلم فجر با عکس جلدی از پرویز پرستویی در نشست خبری فیلم «افسانه بناسان، غول چراغ جادو» منتشر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، پنجمین بولتن چند‌رسانه‌ای سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با عکس روی جلدی از حبیب […]

پنجمین شماره «فجر روز» بولتن چند‌رسانه‌ای جشنواره جهانی فیلم فجر با عکس جلدی از پرویز پرستویی در نشست خبری فیلم «افسانه بناسان، غول چراغ جادو» منتشر شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، پنجمین بولتن چند‌رسانه‌ای سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با عکس روی جلدی از حبیب احمدزاده و پرویز پرستویی کارگردان و بازیگر « افسانه بناسان، غول چراغ جادو» روی سایت این رویداد در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

این بولتن گزارش دو نشست فیلم‌های «شهربانو» و «افسانه بناسان، غول چراغ جادو»، گفت‌و‌گوهایی با محمد بلوری روزنامه‌نگار پیشکسوت و حبیب احمدزاده، شرح کارگاه‌ها و مسترکلاس‌های جشنواره، یادداشت‌هایی از خسرو دهقان، سید رضا صائمی از منتقدان و کارشناسان سینما و مطالب خواندنی دیگر را شامل می‌شود.

این شماره از بولتن جشنواره را در لینک زیر دنبال کنید:

https://www.fajriff.com/fa/bulletin/FajrDaily05

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار