رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

رییس شورای اسلامی استان تهران و عضو شورای شهر تهران اعلام آمادگی کرد که بالاخره کاخ جشنواره‌های سینمایی در تهران ساخته شود. الهام فخاری ضمن حضور در پردیس سینمایی چارسو و بازدید از بخش‌های مختلف سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ثبت این رویداد هنری در فیاپف (جشنواره‌های الف جهانی) را به دست اندرکاران جشنواره و اهالی سینما […]

رییس شورای اسلامی استان تهران و عضو شورای شهر تهران اعلام آمادگی کرد که بالاخره کاخ جشنواره‌های سینمایی در تهران ساخته شود.

الهام فخاری ضمن حضور در پردیس سینمایی چارسو و بازدید از بخش‌های مختلف سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ثبت این رویداد هنری در فیاپف (جشنواره‌های الف جهانی) را به دست اندرکاران جشنواره و اهالی سینما تبریک گفت.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در دیدار با محمدمهدی عسگرپور دبیر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، پیوستن جشنواره جهانی فیلم فجر به فیاپف را افتخاری برای سینمای ایران دانست و گفت: این اتفاق فرصتی جدید برای صنعت فیلم در کشور است و از این رو جشنواره جهانی فیلم فجر می‌تواند نقش موثرتری را در معرفی سینمای ایران به کشورهای جهان داشته باشد.

فخاری تاکید کرد: برای ساخت کاخ جشنواره قول همکاری می‌دهیم چراکه احداث این مجموعه از مواردی است که می‌تواند به اعتبار جشنواره و سینمای ایران بیش از پیش کمک کند. نبود مکانی مشخص و ثابت که امکان پذیرایی از تعداد بالای مخاطبان جشنواره‌های سینمایی ایران به ویژه دو جشنواره ملی و جهانی فیلم فجر را داشته باشند، سال‌هاست که به مناقشه‌ای در سینمای ایران تبدیل شده است.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار