رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

نشست خبری فیلم‌های سینمایی «صحنه‌زنی» و «گیسوم» در پنجمین روز از سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم‌های سینمایی «صحنه‌زنی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا صمدی و «گیسوم» به کارگردانی نوید به‌تویی، روز یکشنبه ۹ خرداد در گذر اجتماعات پردیس […]

نشست خبری فیلم‌های سینمایی «صحنه‌زنی» و «گیسوم» در پنجمین روز از سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم‌های سینمایی «صحنه‌زنی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا صمدی و «گیسوم» به کارگردانی نوید به‌تویی، روز یکشنبه ۹ خرداد در گذر اجتماعات پردیس سینمایی چارسو، واقع در طبقه هفتم برگزار می‌شود.

«صحنه‌زنی» یک فیلم به کارگردانی و نویسندگی علیرضا صمدی و تهیه‌کنندگی مجید رضابالا، محصول سال ۱۳۹۹ است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اسد همراه با گروهی که دارد، صحنه‌های جعلی تصادف می‌سازد تا از بیمه خسارت بگیرد.»

«گیسوم» فیلمی به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی نوید به‌تویی محصول سال ۱۳۹۹ است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سینه‌سرخ پرنده عجیبیه!؟ بهارا میره، زمستونا برمی‌گرده، از سرما و سختی نمی‌ترسه، کوچ نمی‌کنه، دونه‌اش رو پیدا میکنه، یا لونه‌اش رو تغییر میده، ما همه‌مون سینه سرخیم…»

اجرا و کارشناسی نشست خبری «صحنه‌زنی»، سحر عصر آزاد در ساعت ۱۵ و فیلم «گیسوم»، ساعت ۱۸:۴۵ شهرزاد شاه کرمی برعهده دارد.

این نشست‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور جمع معدودی از عوامل، بازیگران و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار