رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

کتاب «الف لام خمینی» به قلم هدایت‌الله بهبودی در برنامه «سیم و زر» رادیو فرهنگ نقد و بررسی می‌شود. یکی از آثار مفصلی که در سالهای اخیر در باره زندگی امام منتشر شد، کتاب الف لام خمینی است و امروز در برنامه «سیم وزر» که به نقدوبررسی  کتاب اختصاص دارد امین خرمی به عنوان کارشناس […]

کتاب «الف لام خمینی» به قلم هدایت‌الله بهبودی در برنامه «سیم و زر» رادیو فرهنگ نقد و بررسی می‌شود.

یکی از آثار مفصلی که در سالهای اخیر در باره زندگی امام منتشر شد، کتاب الف لام خمینی است و امروز در برنامه «سیم وزر» که به نقدوبررسی  کتاب اختصاص دارد امین خرمی به عنوان کارشناس مجری در گفت و گوبا هدایت الله بهبودی نویسنده کتاب به نقد و بررسی ‌ «الف لام خمینی» می پردازد.

کتاب «الف لام خمینی» اثری  جامع دربارهٔ زندگی سید روح‌الله خمینی است. این کتاب با معرفی خاندان امام خمینی آغاز می‌شود. سیر زندگی روح‌الله را از تولد، نشو و نما، تحصیل در زادگاه، ادامه درس آموزی در اراک و مهاجرت به حوزه علمیه قم در ۱۱۵۷ صفحه و ۱۸ فصل پی می‌گیرد.

در این کتاب که موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی منتشر کرده  می توان به اوضاع اجتماعی روزگار حیات امام خمینی پی برد  و تصویری از اوضاع جامعه را به دست آورد.

برنامه «سیم و زر» با تهیه‌کنندگی فریده گودرزی و گویندگی فاطمه اسحاق‌تبار و اجرای کارشناسی امین خرمی ساعت ۱۲ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار