رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جمعی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور در پردیس چارسو، محل برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به تماشای فیلم «گیسوم» نشستند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛ عصر امروز، ۹ خردادماه به بازدید از سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی […]

جمعی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور در پردیس چارسو، محل برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به تماشای فیلم «گیسوم» نشستند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛ عصر امروز، ۹ خردادماه به بازدید از سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر پرداختند.

این اعضا که متشکل از حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی، بیژن نوباوه نایب‌رئیس، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی، حجت‌الاسلام حسین جلالی، زهره‌سادات لاجوردی، سیدمجتبی محفوظی، امیرحسین بانکی پورفر و عباس سرمست بودند، در بخشی از این دیدار با محمدمهدی عسگرپور دبیر این رویداد سینمایی به گفتگو نشستند.

در ادامه، اعضای این کمیسیون به تماشای فیلم سینمایی «گیسوم» ساخته نوید به‌تویی نشستند.

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار