رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
تا پایان روز چهارم جشنواره سی‌وهشتم؛

ملاقات‌های مجازی در بازار فیلم فجر به ۱۳۰ نوبت رسید

در بازار مجازی سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، قرار ملاقات‌های هماهنگ‌شده در حال افزایش و برگزاری هستند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، براساس آمار اعلام‌شده از سوی مسئولان اجرایی بخش بازار سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ از ۵ تا ۸ خرداد حدود ۱۱۲۰ قرار ملاقات‌ هماهنگ […]

در بازار مجازی سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، قرار ملاقات‌های هماهنگ‌شده در حال افزایش و برگزاری هستند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، براساس آمار اعلام‌شده از سوی مسئولان اجرایی بخش بازار سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ از ۵ تا ۸ خرداد حدود ۱۱۲۰ قرار ملاقات‌ هماهنگ شده است که از این تعداد، ۱۳۰ جلسه برگزار شده‌اند و جلسات باقی‌مانده در روزهای آتی برگزار خواهند شد.

در بخش ویدیو لایبرری (اکران آنلاین فیلم)‌ ، ۱۴۵ نمایش آنلاین ثبت شد. در این بخش، ۸۵ فیلم ایرانی شامل ۵۹ فیلم بلند و ۲۶ فیلم کوتاه حضور دارند و بیش از ۲۰۰ مهمان بین‌المللی شامل مهمانان جشنواره، داوران، خریداران و دیگر فعالان حوزه فیلم و جشنواره به تمامی این فیلم‌ها در پلتفرم سیناندو دسترسی دارند.

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار