رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

برنامه «سینما آی‌فیلم» در ایام سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، با ویژه برنامه‌ای به نقد و بررسی فیلم‌های حاضر در این دوره از جشنواره می‌پردازد. امسال نیز در ایام برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر، اولین قسمت از ویژه برنامه «سینما آی‌فیلم»۱۰ خردادماه روی آنتن می رود تا به انعکاس اخبار جشنواره و تحلیل وبررسی آثار […]

برنامه «سینما آی‌فیلم» در ایام سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، با ویژه برنامه‌ای به نقد و بررسی فیلم‌های حاضر در این دوره از جشنواره می‌پردازد.

امسال نیز در ایام برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر، اولین قسمت از ویژه برنامه «سینما آی‌فیلم»۱۰ خردادماه روی آنتن می رود تا به انعکاس اخبار جشنواره و تحلیل وبررسی آثار نمایش داده شده بپردازد.

این ویژه برنامه به گفت و گو با عوامل برگزاری جشنواره، فیلمسازان، هنرمندان، اهالی رسانه و منتقدان حاضر در پردیس سینمایی چارسو  اختصاص داده شده است.

در اولین قسمت از این ویژه برنامه، گفت و گو با محمدمهدی عسگرپور دبیر جشنواره، امیر اسفندیاری معاون دبیر جشنواره، علیرضا دهقان کارگردان مستند ایساتیس، مریم بحرالعلومیکارگردان فیلم شهربانو، بهرنگ علوی، یوسف تیموری و سامان صفاری بازیگران فیلم شهربانو و کمال پورکاوه منتقد را شاهد هستیم.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور در حال برگزاری است.

سینما آی‌فیلم به چهار زبان فارسی، فارسی دری، انگلیسی و عربی روی آنتن خواهد رفت که حسام فروتن اجرای بخش فارسی را بر عهده دارد.

اولین قسمت از ویژه برنامه سینما آی‌فیلم به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عطا جاوید و اجرای حسام فروتن، دوشنبه (۱۰ خرداد ماه)  ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار