رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • دوشنبه 10 خرداد 1400 - 19:48
  • کد خبر : 69083
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش «حباب» از زندگی به شکل حباب می گوید

نمایش «حباب» از زندگی شخصی می گوید که همانند یک حباب دیر یا زود میترکد علیرضا احمدی خیری کارگردان نمایش «حباب» در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری سینماخانه به شرح این نمایش پرداخت و عنوان کرد: نمایش داستان شخصی را روایت می کند که بر اثر بیماری به کما رفته و چهار حس این شخص […]

نمایش «حباب» از زندگی شخصی می گوید که همانند یک حباب دیر یا زود میترکد

علیرضا احمدی خیری کارگردان نمایش «حباب» در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری سینماخانه به شرح این نمایش پرداخت و عنوان کرد: نمایش داستان شخصی را روایت می کند که بر اثر بیماری به کما رفته و چهار حس این شخص می خواهند تصمیم بگیرند این فرد زنده باشد یا نه! در واقع زندگی این شخص مثل یک حبابی است که دیر یا زود می ترکد.

وی از مشکلات اجرا سخن به میان آورد و افزود: مشکلاتی از قبیل قرنطینه، دوران اوج گیری کرونا، بالارفتن قیمت پلاتوها در سال جدید، عدم همکاری مسئولین جهت مساعدت های مالی و کمبود زمان تمرین از جمله مشکلات ما بود.

کارگردان این نمایش از کارهای آینده خود خبر داد و گفت: به امید خدا پس از  اجرای حباب، نمایش “خیر نبینی سعیده” نوشته فرهاد نقد علی را از ۱۵ تیر الی ۳۰ تیر در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه خواهیم برد.

علیرضا احمدی خیری دوره کارگردانی خود را از سال ۹۶ آغاز کرد و نمایش کابوس ها و خون، چشم های شیشه ای، مرگ، حباب را به روی صحنه برد.

عواملی که در نمایش «حباب» نقش داشتند به ترتیب: نویسنده: علیرضا احمدی خیری، احسان غفوری زاهد،کارگردان: علیرضا احمدی خیری، بازیگران: نیره قریب، علی درزی، محمودرضا پیرنیا، حسین خیرخواه، زهرا عبد اللهی، لیان عباس زاده، اسماعیل رجبی مقدم، بازیگردان: امیرحسین میرزاجانی، مشاور رسانه و عکاس: پیام احمدی کاشانی، طراح گریم: محمدجواد رضوانی، طراح پوستر: محمد میرزائی و نقاش:  الهه دهجوریان

نمایش حباب در شنبه ۸ خرداد و پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۰ به روی صحنه می رود، علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط به سایت تیوال و یا به گیشه به آدرس خیابان انقلاب، ضلع شمال غرب چهارراه ولیعصر، جنب داروخانه، پلاک ۱۴۷۸ تماشاخانه استاد جمشید مشایخی مراجعه فرمایند.

سینماخانه / خبرنگار و عکاس: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار