رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

فیلم کوتاه «انبار» ساخته حسین ترک‌جوش که در بسته «۱۸۰ دقیقه از یک قرن» در هنروتجربه اکران شده است، از جشنواره سائوپائولو جایزه گرفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از هنروتجربه به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم کوتاه «انبار» ساخته حسین ترک‌جوش در سیزدهمین حضور بین‌المللی خود،موفق به کسب جایزه ویژه آگاهی افکارعمومی […]

فیلم کوتاه «انبار» ساخته حسین ترک‌جوش که در بسته «۱۸۰ دقیقه از یک قرن» در هنروتجربه اکران شده است، از جشنواره سائوپائولو جایزه گرفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از هنروتجربه به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم کوتاه «انبار» ساخته حسین ترک‌جوش در سیزدهمین حضور بین‌المللی خود،موفق به کسب جایزه ویژه آگاهی افکارعمومی حول مسائل و مشکلات مهاجران شد. این جایزه به فیلم‌نامه این فیلم به نویسندگی  حسین ترک جوش و شیما اسماعیلی تعلق گرفت.

این فیلم کوتاه تاکنون در جشنواره‌های معتبری در سراسر جهان از جمله کن فرانسه، برلین، ایتالیا، نیویورک، کانادا، بمبمئی، توکیو و سه جشنواره برزیلی حضور داشته است و موفق به دیافت ۹ جایزه شده‌است. از جمله این جوایز می‌توان به جایزه بهترین فیلم  و بهترین بازیگری از جشنواره «گیمفا» برزیل، نامزدی در ۹ بخش از جشنواره «GIMFA» برزیل، بهترین فیلم جشنواره فیلم «توایلایت» توکیو ژاپن ۲۰۲۰، جایزه بهترین نویسندگی مشترک به حسین ترک جوش و شیما اسماعیلی و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای اودین روشن اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار