رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
بولتن چندرسانه‌ای جشنواره منتشر شد؛

«فجر روز» به شماره ششم رسید

ششمین شماره «فجر روز» با مطالب و گزارش‌هایی از فیلم‌ها و سینماگران حاضر، در دسترس مخاطبان سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر قرار گرفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ششمین شماره بولتن روزانه و چندرسانه‌ای سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، با عکس جلدی از مجید مجیدی به […]

ششمین شماره «فجر روز» با مطالب و گزارش‌هایی از فیلم‌ها و سینماگران حاضر، در دسترس مخاطبان سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر قرار گرفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ششمین شماره بولتن روزانه و چندرسانه‌ای سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، با عکس جلدی از مجید مجیدی به بهانه رونمایی از نسخه ترمیم‌شده فیلم سینمایی «بدوک» در بخش کلاسیک‌های مرمت‌شده، منتشر شد.

مجیدی در گفتگو با «فجر روز» از خاطره‌انگیزی و در عین حال دلخراشی تجربه تماشای «بدوک» پس از سال‌ها بر پرده نقره‌ای گفته است.

گزارش کارگاه آموزشی محمود کلاری، مروری‌ بر نشست‌های رسانه‌ای روز پنجم جشنواره و یادداشتی درباره پیوستن به فیاپف، بخش‌هایی از این بولتن را تشکیل می‌دهد.

این شماره از بولتن را می‌توانید در لینک زیر دریافت کنید:

https://www.fajriff.com/fa/bulletin/FajrDaily06

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار