رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فریبا متخصص به ویژگی های نقش خود در سریال «روزهای آبی» اشاره کرد که این شب ها از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود. فریبا متخصص بازیگر سریال «روزهای آبی» که این شب ها از آنتن شبکه ۵ سیما در حال پخش است، درباره نحوه پذیرش نقش خود در این سریال گفت: بعد از […]

فریبا متخصص به ویژگی های نقش خود در سریال «روزهای آبی» اشاره کرد که این شب ها از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

فریبا متخصص بازیگر سریال «روزهای آبی» که این شب ها از آنتن شبکه ۵ سیما در حال پخش است، درباره نحوه پذیرش نقش خود در این سریال گفت: بعد از خواندن متن فیلمنامه سریال «روزهای آبی» و صحبت کردن با کارگردان، متوجه شدم شخصیت خاله گلاب شخصیتی جدی اما مهربان و با عاطفه است.

وی اضافه کرد: این شخصیت زنی است که چندین سال بدون هیچ توقعی و صادقانه در شورای روستا به مردم خدمت‌رسانی کرده است، او یک اقامتگاه بومگردی دارد و در این اقامتگاه همراه با پسرش کار و امرار معاش می‌کند. در این میان خواهرزاده‌اش به عنوان مهمان به اقامتگاه بومگردی او می‌رود و سپس در همین حین است که اتفاقاتی رخ می‌دهد. شخصیت داستانی نقش من در سریال «روزهای آبی» خیلی به شخصیت اصلی‌ام نزدیک نیست، اما من سعی می‌کنم آنچه که را که باید، اجرا کنم.

متخصص اظهار کرد: اگرچه در زندگی عادی به اندازه آنچه در سریال «روزهای آبی» نشان داده شده است، جدی و قاطع نیستم اما در این سریال تلاش کردم جدیت نهفته در شخصیت خودم را پررنگ‌تر نشان بدهم، البته در برخی از مواقع با این سطح جدیت چندان راحت نبودم، اما وقتی به بخش عاطفی بودن شخصیت داستانی برمی‌گردیم، شاهد کامل شدن ویژگی‌های او می‌شویم و این امر شخصیتی چند بُعدی را به نمایش می‌گذارد.

این بازیگر درباره فیلمبرداری لوکیشن‌های یک سریال در روستا در شرایط کرونا و سختی های آن توضیح داد: گروه ما، یکی از گروه‌های تولیدی بود که اصلا مورد ابتلا به ویروس کرونا در آن دیده نشد، زیرا محل فیلمبرداری لوکیشن‌های این سریال در فضایی باز و نزدیک به جنگل بود. همه عوامل تولید سریال نیز بجز بازیگران در حال نقش‌آفرینی، ماسک می‌زدند و همه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردیم.

وی در خصوص جذابیت ضبط لوکیشن‌های سریال روزهای آبی در یک روستا بیان کرد: فرصت زندگی در روستا در دنیای امروز برای کمتر کسی پیش می‌آید، محل ضبط لوکیشن‌های سریال «روزهای آبی» همچون تکه‌ای از بهشت بود و برای ما که در سال‌های گذشته همواره در سطح تهران فعالیت کرده‌ایم، هر از گاهی به حضور در چنین مکانی و حس کردن آرامش حاکم بر آن نیاز است.

متخصص درباره میزان استقبال مردم از تولید و پخش سریال «روزهای آبی» یادآور شد: در شرایط فعلی که مردم به دلیل مواجهه با همه‌گیری ویروس کرونا زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانند، میزان استقبال آنها از پخش سریال‌های تلویزیونی افزایش پیدا کرده است، به خصوص این که «روزهای آبی» هم خانوادگی است و هم شاد است.

وی ادامه داد: این سریال پلان‌های قشنگ زیادی دارد و تصاویر زیبایی را در معرض دید مخاطب قرار می‌دهد. داستان خود سریال نیز ترکیبی از موارد جذاب و ملموسی چون روابط انسانی و احساسات مختلف است.

متخصص با اشاره به این که یک امتیاز خیلی خوب این سریال بازیگران خوبی است که در آن ایفای نقش کرده‌اند، گفت: حضور آقای اکبر عبدی در میان بازیگرانش، اعتباری برای کار به حساب می‌آید و همه ما افتخار می‌کنیم که در قالب یک اثر در کنار آقای عبدی کار کرده‌ایم.

این بازیگر در پایان درباره کارهای فعلی خود عنوان کرد: هم‌اکنون متن فیلمنامه چند فیلم سینمایی به دستم رسیده است. از طرف دیگر هم‌زمان با نقش‌آفرینی در سریال روزهای آبی، در اثری به کارگردانی بهرنگ توفیقی همکاری می‌کنم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار