رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند «آغازگر یک پایان» در چهار قسمت با محوریت زندگی شهید صدر روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند چهار قسمتی «آغازگر یک پایان» به کارگردانی امید حسن‌زاده و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر از فردا (چهارشنبه ۱۲ خردادماه) از شبکه یک سیما پخش می شود. «آغازگر یک پایان» […]

مستند «آغازگر یک پایان» در چهار قسمت با محوریت زندگی شهید صدر روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند چهار قسمتی «آغازگر یک پایان» به کارگردانی امید حسن‌زاده و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر از فردا (چهارشنبه ۱۲ خردادماه) از شبکه یک سیما پخش می شود.

«آغازگر یک پایان» به مقاطع مختلف زندگی شهید محمدباقر صدر، از اجازه اجتهاد در کودکی تا جابه‌جایی‌های چندباره قبر وی در دوران صدام حسین و رژیم بعث در عراق، می‌پردازد.

این مستند که محصول سازمان هنری رسانه اوج است و در خانه مستند با همکاری پژوهشگاه تخصصی شهید صدر تولید شده است از چهارشنبه هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن می‌رود.

عوامل این مستند عبارتند از تهیه‌کننده: مهدی مطهر، نویسنده و کارگردان: امید حسن‌زاده، مدیر تصویربرداری: سعید حصاری، آهنگساز: امیررضا جعفری نوبخت، صداگذار: محمدحسین ابراهیمی، پژوهش: حجت‌الاسلام سید امید موذنی، گوینده متن: محسن بهرامی.

منبع: آنا

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار