رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

بازار فیلم سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که به‌صورت آنلاین در حال برگزاری است، به دلیل استقبال علاقه‌مندان به مدت یک هفته تمدید شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، به دلیل استقبال صورت‌گرفته از بازار فیلم مجازی سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فعالیت‌های این بخش از […]

بازار فیلم سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که به‌صورت آنلاین در حال برگزاری است، به دلیل استقبال علاقه‌مندان به مدت یک هفته تمدید شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، به دلیل استقبال صورت‌گرفته از بازار فیلم مجازی سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فعالیت‌های این بخش از جشنواره به مدت یک هفته تمدید شد.

باتوجه به درخواست‌ها و استقبال‌های صورت‌گرفته برای ادامه فعالیت بازار مجازی جشنواره جهانی فیلم فجر، این بازار تا یک هفته دیگر برای برنامه‌ریزان جشنواره‌های بین‌المللی و خریداران، باز است تا به آثار مد نظر خود دسترسی داشته باشند. همچنین تا پنج روز دیگر نیز فضای گفت‌و‌گوی رایگان در اختیار شرکت‌کنندگان در بازار است.

بازار امسال با حضور فیلم‌های ایرانی، صاحبان آثار و شرکت‌های خارجی از ۵ خرداد، روز آغاز جشنواره سی‌وهشتم در حال برگزاری است.

در این دوره از بازار، مهمانان، خریداران و صاحبان آثار از طریق پلتفرم‌ سیناندو به تبادل فیلم و مذاکره با یکدیگر پرداختند.

سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار