رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

خلاصه پنج قسمت اول سریال «زیرخاکی» جایگزین قسمت ششم این سریال خواهد شد. فصل دوم سریال «زیرخاکی» که پخش خود را از جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز کرده است امشب پنج قسمت اول را روی آنت خواهد برد. این سریال علاوه بر شبکه یک، با دو ساعت تاخیر از شبکه تماشا پخش می‌شود. فصل دوم […]

خلاصه پنج قسمت اول سریال «زیرخاکی» جایگزین قسمت ششم این سریال خواهد شد.

فصل دوم سریال «زیرخاکی» که پخش خود را از جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز کرده است امشب پنج قسمت اول را روی آنت خواهد برد. این سریال علاوه بر شبکه یک، با دو ساعت تاخیر از شبکه تماشا پخش می‌شود.

فصل دوم با حضور ناخواسته فریبرز در میدان جنگ آغاز شد و از بین چهره‌های تازه‌ای که حضورشان در سریال اعلام شده بود، مخاطبان تاکنون با کاراکترهایی که هومن برق نورد، نسرین نصرتی، گیتی قاسمی و فروغ قجابگلی بازی می‌کنند آشنا شده‌اند اما هنوز از شخصیتی که ستاره پسیانی ایفا می‌کند، رونمایی نشده است.

«زیرخاکی» که فصل دوم آن نیز مثل سری قبل با استقبال مخاطبان و منتقدان همراه است، با گذشت تنها ۵ قسمت به بازدید بیش از ۱ میلیون و ۱۸۰ هزار بار در تلوبیون رسیده است.

بازیگران فصل دوم این سریال تولید مرکز سیمافیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق‌نورد و هنرمندی نسرین نصرتی.

«زیرخاکی» هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و در ساعتهای ۱:۵۵.۱۰:۲۰.۱۵:۲۰ روز بعد بازپخش می‌شود. شبکه تماشا نیز سریال را هر شب ساعت ۲۴:۰۰ پخش و در ساعت ۶ و ۱۲ تکرار می‌کند.

«زیرخاکی» همچنین در روزهای ۱۳.۱۴ و ۱۵ خرداد نیز پخش نمی‌شود و قسمت ششم آن یکشنبه ۱۶ خرداد روی آنتن خواهد رفت.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار