رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برگزیدگان سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در روز پایانی برپایی این رویداد سینمایی در مراسمی مجازی معرفی می‌شوند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، این مراسم ساعت ۱۱:۳۰ چهارشنبه ۱۲خردادماه از پردیس سینمایی چارسو به‌صورت زنده در ۴ پلتفرم پخش خواهد شد. اجرای این مراسم را امیر […]

برگزیدگان سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در روز پایانی برپایی این رویداد سینمایی در مراسمی مجازی معرفی می‌شوند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، این مراسم ساعت ۱۱:۳۰ چهارشنبه ۱۲خردادماه از پردیس سینمایی چارسو به‌صورت زنده در ۴ پلتفرم پخش خواهد شد.

اجرای این مراسم را امیر اسفندیاری، معاون دبیر و رئیس دبیرخانه مرکزی جشنواره برعهده دارد و در دقایقی از برنامه محمدمهدی عسگرپور، دبیر جشنواره برای بیان سخنانی مقابل دوربین حاضر می‌شود.

برقراری ارتباط تصویری با برگزیدگان و داوران جشنواره بخش دیگری از این برنامه است.

کارگردانی این مراسم برعهده مازیار میری، کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون است و رضا اسدی، امور هماهنگی و برنامه‌ریزی را صورت داده است.

امکان تماشای پخش زنده این برنامه از طریق سایت رسمی جشنواره به آدرس www.fajriff.com ، صفحه رسمی جشنواره در اینستاگرام www.instagram.com/fiff38 و سایت آپارات به آدرس www.aparat.com/fiff38 و صفحه رسمی جشنواره در یوتیوب Fajr International Film Festival در دسترس علاقه‌مندان است.

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار