رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران، قرار گرفتن جشنواره جهانی فیلم فجر در میان ۱۵ جشنواره رقابتی برتر جهان را تبریک گفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران به‌دنبال ثبت جشنواره جهانی فیلم فجر در فهرست فیاپف متنی را منتشر کرد. در بخشی از اطلاعیه […]

اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران، قرار گرفتن جشنواره جهانی فیلم فجر در میان ۱۵ جشنواره رقابتی برتر جهان را تبریک گفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران به‌دنبال ثبت جشنواره جهانی فیلم فجر در فهرست فیاپف متنی را منتشر کرد.

در بخشی از اطلاعیه اتحادیه آمده است: «خوشبختانه تلاش همکاران ما در جشنواره جهانی فیلم فجر به بار نشست و فیاپف این جشنواره را، به‌عنوان یکی از ۱۵ جشنواره برتر این اتحادیه سینمایی به رسمیت شناخت. اتحادیه تهیه‌کنندگان پذیرش جشنواره جهانی فیلم فجر را موفقیتی تازه برای سینمای ایران می‌داند و این موفقیت را به سینمادوستان، همکاران سینمایی و دبیران جشنواره، رضا میرکریمی و محمدمهدی عسگرپور و همکاران پر تلاش‌شان تبریک و تهنیت می‌گوید.»

سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار