رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه پالم اسپرینگز آمریکا، دو فیلم ایرانی را در برنامه سال ۲۰۲۱ خود قرار داد. فیلم کشتار روز تهران به نویسندگی‌وتهیه کنندگی حسین تهرانی و کارگردانی حسام حمیدی و زرد خالدار ساخته باران سرمد به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رقابتی آثار کوتاه ۱۵ دقیقه و […]

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه پالم اسپرینگز آمریکا، دو فیلم ایرانی را در برنامه سال ۲۰۲۱ خود قرار داد.

فیلم کشتار روز تهران به نویسندگی‌وتهیه کنندگی حسین تهرانی و کارگردانی حسام حمیدی و زرد خالدار ساخته باران سرمد به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رقابتی آثار کوتاه ۱۵ دقیقه و کمتر بیست و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه پالم اسپرینگز حضور خواهند داشت که از تاریخ ۲۲ تا ۲۸ ژوئن (۱ تا ۷ تیر) در کالیفرنیا برگزار می شود.

در فیلم کوتاه کشتار روز تهران حمیدرضا کرمی، مهران آتش زای، روزبه سینکی، مهرنوش سلیمی ایفای نقش کرده‌اند و اخیرا پوستر این فیلم با طراحی احسان برآبادی رونمایی شده است.

در فیلم کوتاه زرد خالدار نیز شادی کرم‌رودی به ایفای نقش پرداخته و باران سرمد محمدرضا میقانی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه پالم اسپرینگز، یکی از بهترین و بزرگترین رویداد های سینمایی فیلم کوتاه در آمریکای شمالی و یکی از جشنواره‌های مورد تائید آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار است و برندگان بخش های اصلی این جشنواره واجد شرایط رقابت در اسکار سال ۲۲ در شاخه فیلم کوتاه خواهند شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار