رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

دهمین دوره جشنواره فیلم بازل، «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه کنندگی نگار اسکندرفر را به عنوان یکی از شانزده فیلم بخش مسابقه نمایش خواهد داد. کمپانی «تریگون فیلم» پخش این فیلم را در آلمان، سوییس و اتریش برعهده دارد. این جشنواره از بیست و ششم تا سی‌ویکم خرداد ماه در شهر بازل […]

دهمین دوره جشنواره فیلم بازل، «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه کنندگی نگار اسکندرفر را به عنوان یکی از شانزده فیلم بخش مسابقه نمایش خواهد داد.

کمپانی «تریگون فیلم» پخش این فیلم را در آلمان، سوییس و اتریش برعهده دارد. این جشنواره از بیست و ششم تا سی‌ویکم خرداد ماه در شهر بازل سوییس برگزار می‌شود و مدیران این کمپانی در تلاش هستند که با کاهش محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا، امکان حضور شهرام مکری را در این جشنواره فراهم کنند.

بنا به گفته مدیر کمپانی «تریگون فیلم» نمایش عمومی «جنایت بی‌دقت»  در سوییس بعد از اتمام  این جشنواره خواهد بود و آنها سعی می‌کنند که همزمان فیلم را در زوریخ، ژنو و فریبورگ، دیگر شهرهای این کشور، به نمایش درآورند.

پخش بین‌المللی فیلم «جنایت بی‌دقت» برعهده نسرین میرشب و کمپانی فرانسوی دریم لب و این اثر محصول موسسه فرهنگی هنری «کارنامه» است.

«جنایت بی‌دقت» پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در فستیوال روتردام به نمایش درآمد و مکری به صورت آنلاین با تماشاگران فیلم گفتگو کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار