رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم کوتاه «زرد خالدار» ساخته سارا سرمد به جشنواره پالم اسپرینگز راه پیدا کرد. فیلم کوتاه «زرد خالدار» ساخته سارا سرمد به جشنواره پالم اسپرینگز راه پیدا کرد، این جشنواره مورد تایید آکادمی اسکار است و از ۲۲ تا ۲۸ ژوئن برابر با یک تا ۷ تیر در شهر پالم اسپرینگز برگزار می‌شود. بازار بین […]

فیلم کوتاه «زرد خالدار» ساخته سارا سرمد به جشنواره پالم اسپرینگز راه پیدا کرد.

فیلم کوتاه «زرد خالدار» ساخته سارا سرمد به جشنواره پالم اسپرینگز راه پیدا کرد، این جشنواره مورد تایید آکادمی اسکار است و از ۲۲ تا ۲۸ ژوئن برابر با یک تا ۷ تیر در شهر پالم اسپرینگز برگزار می‌شود.

بازار بین المللی فیلم کوتاه این جشنواره یکی از بزرگترین ویترین‌های فیلم کوتاه در جهان است.

این جشنواره هفت روزه هر سال در ماه ژوئن بیش از ۳۵۰ فیلم کوتاه منتخب را از گوشه و کنار جهان به نمایش درمی‌آورد و در بازار فیلم کوتاه خود نیز بیش از ۳ هزار فیلم کوتاه جدید ارایه می‌کند

حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه پالم اسپرینگز مقدمه‌ای برای حضور در جوایز آکادمی علوم و هنرهای سینماست و در حیات ۱۹ ساله این جشنواره ۹۷ فیلم کوتاه اکران شده از آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌اند.

برندگان جشنواره پالم اسپرینگز امسال ۲۷ ژوئن معرفی می‌شوند.

در خلاصه داستان فیلم «زرد خالدار» آمده است: «خال هایش را می بیند، صدایش را می‌شنود و او را احساس می‌کند.»

عواملی که در ساخت این فیلم همکاری داشته‌اند عبارتند از نویسنده: محمدرضا میقانی (بر اساس طرحی از باران سرمد)، کارگردان: باران سرمد، بازیگر: شادی کرم رودی، مدیر فیلمبرداری: حامد حسینی سنگری، تدوین: پویان شعله ور، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری، موسیقی: مونا مطبوع ریاحی، طراحی لباس: سارا حسینیان امیری، طراح صحنه: فراز مدیری، صدابردار: علی ذوالفقاری، طراح گریم: حسنا خان‌محمدی، اصلاح نور و رنگ: نیما دبیرزاده، تهیه کنندگان، باران سرمد، محمدرضا میقانی، تهیه شده در Menisn Film Production و انجمن سینمای جوانان ایران.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار