رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
ساشین لیتل‌فدر پس از سال‌ها اعلام کرد:

به مارلون براندو قول داده بودم دست به مجسمه اسکار نزنم!

ساشین لیتل‌فدر بازیگر و مدل سرخپوست آمریکایی از شب مراسم اسکار و سخنرانی اش به جای مارلون براندو گفت. به نقل از گاردین، ساشین لیتل‌فدر (پَرِ کوچک) فعال اجتماعی، بازیگر و مدل سرخپوست آمریکایی در جدیدترین مصاحبه خود با گاردین درباره لحظه تاریخی رفتنش بالای سن به جای مارلون براندو در مراسم اسکار صحبت کرد. در بخشی […]

ساشین لیتل‌فدر بازیگر و مدل سرخپوست آمریکایی از شب مراسم اسکار و سخنرانی اش به جای مارلون براندو گفت.

به نقل از گاردین، ساشین لیتل‌فدر (پَرِ کوچک) فعال اجتماعی، بازیگر و مدل سرخپوست آمریکایی در جدیدترین مصاحبه خود با گاردین درباره لحظه تاریخی رفتنش بالای سن به جای مارلون براندو در مراسم اسکار صحبت کرد.

در بخشی از این گفتگو ساشین لیتل‌فدر گفت، قبل از مراسم به مارلون براندو ستاره نقش ویتو کورلئونه در «پدرخوانده» قول داده بود که دستش به مجسمه اسکار این بازیگر نخورد. او گفت: خیلی با عجله برنامه ریزی شده بود، نیم ساعت قبل از سخنرانی در خانه براندو در مالهالند درایو بودم و منتظر بودم تا براندو سخنرانی ۸ صفحه ای اش را تایپ کند.

این فعال سرخپوست در ادامه عنوان کرد: دقایقی قبل از اهدای جایزه نقش اول مرد وارد سالن مراسم اسکار شدم، با این حال، هاوارد کخ تهیه کننده مراسم به من اعلام کرد که اجازه خواندن مطلب را ندارم و تنها بعد از ۶۰ ثانیه باید از روی سن پایین بیایم.

لیتل‌فدر  تاکید کرد: وقتی اعلام شد مارلون براندو برنده جایزه اسکار شده است، همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. به براندو قول داده بودم اگر جایزه به او رسید، دست به مجسمه اسکار نزنم و ضمنا به کخ هم قول داده بودم بیشتر از ۶۰ ثانیه بالای سن نمانم، بنابراین دو قول را باید عمل می کردم.

ساشین لیتل‌فدر  درباره سخنرانی اش به جای براندو گفت: سخنرانی را بداهه انجام دادم.

این فعال اجتماعی اشاره کرد پس از پایان مراسم مستقیما به خانه براندو رفت و به همراه این ستاره بزرگ سینمای جهان واکنش ها به این اتفاق را از تلویزیون تماشا کرد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار