رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» در وب‌سایت شبکه آی‌فیلم قرار گرفت. به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، با فرارسیدن فصل تابستان و شروع تعطیلات تابستانی، وب‌سایت شبکه آی‌فیلم مجموعه تلویزیونی «کلاه‌قرمزی» را در بخش کودک و نوجوان وب‌سایت بارگزاری کرده است. «کلاه قرمزی» با زوج هنری حمید جبلی و ایرج طهماسب شناخته می‌شود و آقای مجری با بازی ایرج […]

مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» در وب‌سایت شبکه آی‌فیلم قرار گرفت.

به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، با فرارسیدن فصل تابستان و شروع تعطیلات تابستانی، وب‌سایت شبکه آی‌فیلم مجموعه تلویزیونی «کلاه‌قرمزی» را در بخش کودک و نوجوان وب‌سایت بارگزاری کرده است.
«کلاه قرمزی» با زوج هنری حمید جبلی و ایرج طهماسب شناخته می‌شود و آقای مجری با بازی ایرج طهماسب تنها شخصیت ثابت غیرعروسکی این مجموعه است.

در مجموعه «کلاه قرمزی» ماجراها و اتفاقات هیجان‌انگیزی برای کلاه‌قرمزی و عروسک‌های جدید رخ می‌دهد. شخصیت‌های عروسکی همچون پسرعمه‌زا، فامیل دور، آقای همساده، ببعی، جیگر، دیبی، عزیزم ببخشید، دختر همسایه، گابی، بچه فامیل دور، گیگیلی، دوره جان، گدا، قوچ، ننجون، خانم مرغه و… به همراه مهمانان و چهره‌های آشنا اتفاقاتی دیدنی، جذاب و شیرین را رقم می‌زنند.

صفحه ویژه کودک و نوجوان سایت آی فیلم از طریق آدرس fa.ifilmtv.com/s/koodak در دسترس است و هزینه اینترنت برای تماشای آثار بارگذاری شده در این صفحه، نیم‌بهاست.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار