رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

غلامرضا موسوی رییس هیات مدیره اتحادیه صنف تهیه‌کنندگان سینما از همکاری نکردن وزارت بهداشت در زمینه واکسیناسیون هنرمندان فعال در حوزه سینما خبر داد. غلامرضا موسوی رییس هیات مدیره اتحادیه صنف تهیه‌کنندگان درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون هنرمندان در برابر ویروس کرونا گفت: ظاهراً وزارت بهداشت در زمینه واکسیناسیون هنرمندان و سینماگران همکاری نکرده است. در […]

غلامرضا موسوی رییس هیات مدیره اتحادیه صنف تهیه‌کنندگان سینما از همکاری نکردن وزارت بهداشت در زمینه واکسیناسیون هنرمندان فعال در حوزه سینما خبر داد.

غلامرضا موسوی رییس هیات مدیره اتحادیه صنف تهیه‌کنندگان درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون هنرمندان در برابر ویروس کرونا گفت: ظاهراً وزارت بهداشت در زمینه واکسیناسیون هنرمندان و سینماگران همکاری نکرده است. در حال حاضر ۲ گروه از همکارانمان هستند که یک گروه جلوی دوربین هستند و کسانی که پشت دوربین فعالیت می‌کنند، کسانی که جلوی دوربین قرار دارند طبیعتاً نمی‌توانند از ماسک استفاده کنند.

وی ادامه داد: ما تلاش کردیم تا حداقل هنرمندان جلوی دوربین واکسینه شوند تا دیگر شاهد ابتلای این عزیزان به ویروس کرونا نباشیم و تولیدات نیز چه در حوزه سینما، سریال و شبکه نمایش خانگی متوقف نشود، اما متاسفانه وزارت بهداشت در این زمینه همراهی لازم را نداشت.

رییس هیات مدیره اتحادیه صنف تهیه‌کنندگان تاکید کرد: حتی برای هنرمندانی که بیماری زمینه‌ای نیز دارند متاسفانه هیچ‌گونه امکاناتی برای واکسینه شدن آن‌ها از سوی وزارت بهداشت فراهم نشده است، برخی از همکاران ما تنها بر اساس شرایط سنی توانسته‌اند واکسینه شوند، یعنی دوستانی که بالای ۷۰ سال سن داشته‌اند. بنابراین هیچ امکانی برای واکسیناسیون هنرمندان وجود نداشته و متاسفانه این بی‌برنامگی وزارت بهداشت اهالی سینما را رنج داده است.

موسوی در پایان گفت: سینماگران در زمان تولید فیلم‌ها، پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند اما جلوی دوربین نمی‌توان از ویروس کرونا مقابله کرد. این امکان وجود دارد که یک نفر ناقل ویروس کرونا باشد و این بیماری را نشر دهد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار