رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

سریال «برادر» ساخته‌ جواد افشار، به‌زودی در جدول پخش کانال فارسی آی‌فیلم قرار می‌گیرد. با نزدیک‌شدن به قسمت‌های پایانی سریال نفس، برادر جایگزین آن در ساعت ۲۰ هر شب خواهد شد. در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی […]

سریال «برادر» ساخته‌ جواد افشار، به‌زودی در جدول پخش کانال فارسی آی‌فیلم قرار می‌گیرد.

با نزدیک‌شدن به قسمت‌های پایانی سریال نفس، برادر جایگزین آن در ساعت ۲۰ هر شب خواهد شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او همراه پسرش و دخترش که روزنامه‌نگار است، ضد واردات قاچاق برنج‌های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که… .

از بازیگران این سریال می‌توان به حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، گلاره عباسی، کاظم بلوچی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، رضا توکلی، مجید واشقانی، سید مهرداد ضیایی، قدرت‌ا… صالحی، محمدهادی قمیشی، نسرین نکیسا، محمد رسول صفری، مژگان بیات و فرشید صمدی‌پور اشاره کرد.

«برادر» از پنجشنبه ۲۷ خرداد هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد خواهد بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار