رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

محمود محمودی تهیه‌کننده «دست فرمون» از تولید این مسابقه اتومبیلرانی و تغییرات آن با اجرای کامران تفتی خبر داد. مسابقه تلویزیونی «دست فرمون» به کارگردانی مسعود صنم و تهیه‌کنندگی محمود محمودی، مسابقه‌ای در حوزه اتومبیلرانی است که تاکنون ۲ فصل از آن روی آنتن شبکه نسیم رفته است. محمود محمودی تهیه‌کننده این مسابقه اتومبیلرانی درباره فصل سوم که به تازگی […]

محمود محمودی تهیه‌کننده «دست فرمون» از تولید این مسابقه اتومبیلرانی و تغییرات آن با اجرای کامران تفتی خبر داد.

مسابقه تلویزیونی «دست فرمون» به کارگردانی مسعود صنم و تهیه‌کنندگی محمود محمودی، مسابقه‌ای در حوزه اتومبیلرانی است که تاکنون ۲ فصل از آن روی آنتن شبکه نسیم رفته است.

محمود محمودی تهیه‌کننده این مسابقه اتومبیلرانی درباره فصل سوم که به تازگی اخباری از پخش آن اعلام شده است، گفت: درحال حاضر مشغول تولید فصل سوم هستیم که در این فصل، «دست فرمون» فراتر از پیست مسابقه خود در تهران می‌رود و کل ایران را با خود همراه می‌کند.

به گفته این تهیه‌کننده، فصل سوم این مسابقه اتومبیلرانی در ۵۲ قسمت و با اجرای کامران تفتی مقابل دوربین می‌رود.

تهیه‌کننده «دست فرمون» با اشاره به اینکه در حال حاضر در مراحل اولیه پیش تولید قرار دارند، عنوان کرد: فصل سوم «دست‌فرمون» فراتر از پیست تهران درحال تولید است و ما همه تلاش خود را می‌کنیم که این مسابقه را تا آخر تابستان به پخش برسانیم. الان نیز درحال انجام تغییراتی در پیست و دکور مسابقه هستیم و قرار است سراغ لوکیشن‌های جدید نیز برویم.

محمودی در پایان بیان کرد: از هفته اول تیرماه ضبط این مسابقه شروع می‌شود با این تفاوت که در فصل‌های گذشته، مسابقه در تهران بود و همه شرکت‌کنندگان از شهرهای مختلف ایران برای مسابقه در پیست «دست فرمون» به تهران می‌آمدند، اما حالا کمی زاویه دوربین‌های ما تغییر کرده و قرار است از پیست خارج شود و نقاط مختلفی از ایران را ضبط کند.

فصل نخست این مسابقه اتومبیلرانی که یکی از بزرگترین برنامه میدانی تلویزیون به‌حساب می‌آید، سال ۹۸ با اجرای کامبیز دیرباز و فصل دوم آن شهریور ۹۹ با اجرای کامران تفتی از شبکه نسیم پخش شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار